رییس سازمان بازرسی کل کشور: همه باید به دولت کمک کنند

91051301.jpg

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه در شرایط دشوار امروز باید در برنامه‌ریزی‌ها دقت شود، گفت: باید خوب فکر کرد و برای مشکلات فعلی کشور تدبیر کرد. حال که دولت با این مشکلات روبروست باید مردم به دولت کمک کنند. گاهی اوقات به عملکرد دولت انتقاد داریم که درست و به‌جاست ولی کمک به دولت را نباید فراموش کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی طی سخنانی در مراسم پنجاه و یکمین سالگرد شیخ رجبعلی خیاط که در جوار بارگاه ابن‌بابویه شهر ری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای مقابله با نیروی ملت ایران تصریح کرد: دشمنان تحمل ندارند که نور خدا در ایران روشن بماند. برای همین تلاش می‌کنند مانع ما باشند. شرایط سختی بر کشور ما تحمیل کرده‌اند. مشکلات اقتصادی کشور هم بخشی از تلاش دشمن برای زمین‌گیر کردن ماست. آنان می‌خواهند اراده ملت را بشکنند و وحدت را سست کنند. دشمن می‌خواهد مردم را نسبت به همدیگر بدبین و ظنین کند و توانشان را به تحلیل ببرد.

وی ادامه داد: در مقابل، سرمایه اصلی ملت، ایمان و یاد خداست. سرمایه دیگر، ائمه (ع) است. سرمایه بعدی، وحدت ماست که زیر سایه رهبری مقام عظمای ولایت به دست آمده است. ایشان رهبری دلسوز، عالم، مجاهد، جهان‌شناس، صبور و … هستند. اینها نعمت‌های خدا به ماست و باید آن را حفظ کنیم. سرمایه بعدی، جوانان و افراد با صلاحیت جامعه هستند که برای کشور دلسوزند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: کشور این همه منابع گسترده دارد و دشمن نمی‌تواند به این راحتی ما را زمین‌گیر کند و از پا در بیاورد. باید از این منابع گسترده به خوبی استفاده کنیم. اگر این کار را انجام دهیم و وحدت را حفظ کنیم، دشمن نمی‌تواند به هیچ‌وجه ما را زمین‌گیر کند.

پورمحمدی با بیان اینکه رکن کمک‌های ما به یکدیگر اخلاق است، خاطرنشان کرد: در جامعه باید با همدیگر صادق بود و به مردم راست گفت. حتی اگر انتقاد دارید باید صادق باشید و صمیمانه بیان کنید. مسئولان نباید فکر کنند که همه رفتار و تصمیم‌هایشان درست است. اگر مردم آمدند و گفتند که این کار و تصمیم را به اشتباه اتخاذ کردید، قبول کنیم و بپذیریم و اعلام کنیم که آن را جبران می‌کنیم. مردم نیز نشان داده‌اند که فوق‌العاده بزرگوارند و حامی مسئولانشان هستند. آنان نیز عذر را می‌پذیرند و به آن مسئول کمک می‌کنند که اشتباه خود را جبران کند اما شرط کمک مردم آن است که از مسئولان صداقت ببینند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.