رژیم جنایتکار صهیونیستی توان تضعیف چهره ایران و اسلام را ندارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: هدف اصلی مسافرت نتانیاهو iبه فرانسه و مذاکره پیرامون مسئله هسته‌ای ایران و مبارزه با تروریسم،‌ مخدوش نمودن اقتدار ایران و اسلام بوده، اما بداند جنایات صهیونیست‌ها برای جهانیان آشکار شده و تلاش برای تخریب چهره ایران بی‌فایده خواهد بود.

محمد iبهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه مسافرت نتانیاهو iبه فرانسه اظهار داشت: اول وزیر رژیم صهیونیستی طی مسافرت iبه فرانسه و دیدار با “فرانسوا اولاند” رئیس جمهور فرانسه iبه بررسی مسئله هسته‌ای ایران خواهد پرداخت، در حالی که این موضوع از هیچ جهتی iبه رژیم صهیونیستی مربوط نمی‌شود.

وی تصریح نمود: رژیم صهیونیستی عضو کشورهای مذاکره نماینده مسئله هسته‌ای ایران نبوده و با توجه iبه عدم امضای ان.پی.تی از سوی این رژیم و دارا بودن سلاح‌های اتمی، مجرم شناخته می‌شود؛ هرچند که نظام بین‌الملل iبه این امر توجه نمی‌کند.

بهاری ادامه داد: همه کشورها برای تأمین صلح و امنیت iبه خاورمیانه عاری از سلاح اتمی تاکید دارند، در حالی که رژیم صهیونیستی دارای بزرگترین انبار باروت و سلاح اتمی و چندین کلاهک اتمی است.

وی با اشاره iبه جنایات این رژیم گفت: رژیم صهیونیستی با iبهانه‌های واهی دست iبه ترور انسان‌های بی‌گناه و نقض حقوق بشر iبه‌خصوص در غزه و فلسطین زده است در حالی که همین رژیم جنایتکار، ایران را تروریست خوانده و خود را از این مسئله تبرئه می‌کند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان تصریح نمود: هدف اصلی نتانیاهو برای مسافرت iبه فرانسه و مذاکره پیرامون مسئله هسته‌ای ایران و مبارزه با تروریسم،‌ مخدوش نمودن اقتدار ایران و اسلام بوده، اما بداند جنایات صهیونیست‌ها برای جهانیان آشکار شده و تلاش برای تخریب چهره ایران بی‌فایده خواهد بود.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.