رژیم صهیونیستی از وجود ایران بهره‌مند از انرژی صلح آمیز هسته‌ای وحشت دارد

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبیعی است رژیم صهیونیستی از وجود ایران اسلامی بهره‌مند از توانمندی انرژی صلح آمیز هسته‌ای وحشت داشته باشد زیرا این رژیم نمی‌خواهد کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران قدرت داشته باشند.

سید حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی گفت: اینکه رژیم صهیونیستی از وجود ایران اسلامی بهره‌مند از توانمندی انرژی صلح آمیز هسته‌ای وحشت داشته باشد امری طبیعی است زیرا این رژیم نمی‌خواهد کشورهای اسلامی از جمله جمهوری اسلامی ایران قدرت داشته باشند.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال این است که هویت اسلامی را محو کند بنابراین از یک کشور مقتدر و دارای توانمندی هسته‌ای مانند جمهوری اسلامی ایران به شدت نگران است.

نقوی‌حسینی در ادامه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امیدوار بود که دست و پا زدن‌های او و هم‌پیمانانش برای عدم حضور ملت در پای صندوق‌های رای و با ایجاد فتنه در انتخابات به نتیجه برسد، نمی‌توانست تصور کند که ملت ایران در انتخابات یک حماسه بزرگ خلق خواهند کرد و رئیس‌جمهوری معتقد به مبانی نظام جمهوری اسلامی را انتخاب می‌کنند که دنباله‌روی راه امام(ره) و شهدا باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئله حضور مردم در حماسه انتخابات را باور نمی‌کرد ، اظهار داشت: ملت ایران حماسه‌ای خلق کردند و رئیس‌جمهوری با قریب به ۱۹ میلیون رای انتخاب شد و در مصاحبه‌ها و نشست‌های خبری خود نشان داد در چارچوب مبانی نظام اسلامی واصول سیاست‌های جمهوری اسلامی حرکت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: چنین مواضعی برای صهیونیست‌ها قابل تحمل نیست و به همین دلیل به رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران اهانت می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همچنان از طریق مذاکره حق مسلم ملت خود را پیگیری می‌کند، خاطر نشان کرد: قطعا جامعه جهانی منطق جمهوری اسلامی ایران را خواهد پذیرفت و این گونه نیست که بخواهند تحت تاثیر استدلالات غیرمنطقی و بیهوده رژیم صهیونیستی قرار گیرند.

گفتنی است  پایگاه اینترنتی خبری آروتز شو ادعاهای تازه وزیر امور راهبردی رژیم اسرائیل را منتشر کرده که گفته یک ایران هسته‌ای، برابر با چهل کره شمالی است. وی ضمن تکرار ادعاهای همیشگی سران رژیم اسرائیل، اظهار داشته که تمایلات هسته ای ایران، مهمترین تهدید برای امنیت این رژیم و کل جهان است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.