رژیم صهیونیستی با عربده‌کشی فرصت نابودی خود را فراهم می‌سازد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

یک کارشناس سیاست خارجی، عملی شدن تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران را بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار دانست.

محمد بهاری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به تهدیدات پوچ مقامات رژیم منفور صهیونیستی علیه ایران اظهار داشت: اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.

وی در ادامه افزود: عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی، بیشتر به یک جنگ روانی شباهت دارد، اما اگر آنها بخواهند تهدیدات خود را عملی کنند، با خشم خروشان ملت ایران مواجه خواهند شد.
 
بهاری با بیان این‌که ملت ایران از تهدیدات و رجزخوانی‌های صهیونیست‌ها هراسی ندارد، تصریح نمود: ملت ایران هیچ گاه از تهدیدهای پوچ رژیم صهیونیستی هراسی نداشته است، لذا اگر این رژیم بخواهد عملی علیه کشورمان انجام دهد، با این اقدام فرصت و بهانه بسیار خوبی به دست می‌آید تا برای همیشه طومار حیات ننگینش در هم پیچیده شود.
 
این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی و ضدصهیونیستی مدت‌ها است که در پی انتقام گسترده خون شهدای مظلوم فلسطین، لبنان و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی می باشند.

انتهای پیام/شهاب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.