رژیم صهیونیستی درگیر عواقب داخلی جنگ ۸ روزه/ ناهمسویی ساکنین شهرک‌های اشغالی با سران این رژیم جعلی

۱۲م آذر ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ملت مظلوم غزه پیروز اصلی جنگ ۸ روزه بوده و رژیم اشغالگر صهیونیستی علاوه بر شکست نظامی در غزه اکنون درگیر عواقب داخلی این جنگ و ناهمسویی ساکنین شهرک‌های صهیونیستی با سران این رژیم جعلی است.

ابوتراب علیرضایی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به شکست اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله وحشیانه به نوار غزه گفت: ملت مظلوم فلسطین با وجود حملات شدید و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ ۸ روزه  توانست با حداقل امکانات لازم تسلیحاتی،  مقاومت پیروزمندانه‌ای را از خود نشان دهد و در نهایت این رژیم جعلی را وادار به عقب نشینی کرد.

وی افزود: مقاومت فلسطین با اتخاذ تدابیر جدید و حمله به سرزمین‌های اشغالی سبب ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان شهرک‌های صهیونیستی شده که در نهایت این رژیم غاصب را مجبور به پذیرش آتش بس کرد.

علیرضایی با اشاره به استعفای وزیر جنگ رژیم جعلی صهیونیستی تصریح کرد:  استعفای ایهود باراک به سبب ناکامی و شکست رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ ۸ روزه علیه ملت مظلوم فلسطین و مسئله کاندیدا شدن وی در انتخابات آتی این رژیم منحوس صورت گرفته است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد:  ملت مظلوم غزه پیروز اصلی جنگ ۸ روزه بوده و رژیم اشغالگر صهیونیستی علاوه بر شکست نظامی در غزه اکنون درگیر عواقب داخلی این جنگ و ناهمسویی ساکنین شهرک‌های صهیونیستی با سران این رژیم جعلی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.