رژیم صهیونیستی در معادلات نظامی ایران جایی ندارد/ خودکفایی دافوس ارتش در تالیف علوم نظامی

۲۵م آذر ،

فرمانده دانشگاه جنگ با بیان اینکه امروز در زمینه تالیفات علوم نظامی به هیچ کشوری وابستگی نداشته و کاملاً خودکفا هستیم، گفت: ما در معادلات نظامی خود رژیم صهیونیستی را در حد تقابل با خود ندانسته و آن را به حساب نمی‌آوریم.

امیر سرتیپ حسین ولیوند در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اینکه برای رشد و پویایی دانشگاه‌های کشور به ویژه دانشگاه‌های نظامی، تعامل با دانشگاه‌های خارج از کشور بسیار تاثیرگذار خواهد بود، اظهار داشت: در دانشگاه‌های نظامی به دلیل اینکه تجربیات گسترده نظامی و دفاعی در سراسر جهان تبادل می‌شود این تعامل، اهمیت دو چندانی دارد.

وی با اشاره به تعاملات دانشجویی- دانشگاهی دانشگاه دافوس ارتش با دیگر کشورها افزود: این تعاملات در تحکیم دوستی‌های بین کشورها و ایجاد روابط جدید با سایر کشورها مثمر ثمر خواهد بود.

فرمانده دانشگاه جنگ با تاکید بر اینکه در حوزه تعاملات دانشجویی، تکلیف براساس پروتکل‌ها مشخص است، بیان کرد: برخی از دروس که دارای طبقه‌بندی می باشند در ایران نیز مانند تمامی کشورها تنها به دانشجویان ایرانی ارائه می‌شود.

امیر ولیوند در رابطه با سطح علمی دافوس ارتش عنوان کرد: در بازدیدهایی که از دانشگاه‌های نظامی کل منطقه داشتیم مشخص شد که دانشگاه جنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه نمونه است؛ البته هنوز تا رسیدن به سطح دانشگاه‌های کشورهای پیشرفته جهان جای کار وجود دارد.

وی بومی کردن تالیفات دانشگاهی در این حوزه را اولین گام برای ارتقای علمی دافوس ارتش برشمرد و تصریح کرد: به‌حمدالله امروز در زمینه تالیفات علوم نظامی به هیچ کشوری وابستگی نداشته و کاملاً خودکفا هستیم.

فرمانده دانشگاه دافوس ارتش با بیان اینکه در طول تاریخ، پیشرفت کشورها همواره منوط به اقتدار نظامی آنها بوده اظهار داشت: امنیت، یکی از نیازهای اساسی و مهم کشور بوده و مسلح شدن به علم نظامی روز دنیا شرط لازم برای رسیدن به آن است، که در این دانشگاه به نحو احسن ارائه داده می‌شود.

امیر ولیوند به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و خاطرنشان کرد: اساسا رژیم صهیونیستی تنها با تبلیغات رسانه‌ای خود را بزرگ کرده بود. وقتی امام راحل(ره) بر پوشالی بودن قدرت این رژیم تاکید داشت، جهان هنوز این واقعیت را درک نکرده بود، اما اکنون پس از حدود ۳۰ سال پیش‌بینی‌های بنیانگذار کبیر انقلاب به همه ثابت شد و همگان دیدند که این رژیم چگونه در برابر مبارزان کم تعداد غزه ناتوان مانده است.

وی با اشاره به اذعان سران رژیم صهیونیستی مبنی بر ناتوانی این رژیم در جنگ با ایران خاطرنشان کرد: ما در معادلات نظامی خود رژیم صهیونیستی را در حد تقابل با خود ندانسته و آن را به حساب نمی‌آوریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.