رژیم جعلی صهیونیستی در انزوای کامل قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه آمده است: بار دیگر روز قدس فرا رسید و دل‌های مسلمانان جهان، آرزوی آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند. ابتکار عالمانه امام عظیم‌الشأن ما در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس، باعث شد که اذهان جهانیان به مسئله فلسطین – که امام راحل(ره) آن را پاره تن اسلام می‌دانست – معطوف شود و ندای دادخواهی ملَت مظلوم فلسطین بیش از گذشته شنیده شود.

در ادامه اطلاعیه آمده است: چنین شد که مسئله فلسطین به عنوان مهم‌ترین مسئله جهان اسلام، در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت و با رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، اسرائیل منزوی‌تر از گذشته شد.

جامعه مدرسین حوزه در ادامه اطلاعیه خود تصریح کرده است: نبرد ۳۳ روزه‌ جوانان و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و نبرد بیست و دو روزه‌ مردم قهرمان غزَه، تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را شکست و ناکارآمدی تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی و کفر را در برابر اسلحه ایمان جوانان مسلمان، برای جهانیان به نمایش درآورد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: سرنگونی دولت مبارک – که بزرگ‌ترین متحد رژیم صهیونیستی بود – و ظهور اسلام خواهان در مصر و نابودی دیگر دیکتاتورهای منطقه، اوضاع را بر دولتمردان صهیونیستی سخت ساخته و رژیم جعلی صهیونیستی را در انزوای کامل قرار داده است.

تلاش سران استکبار برای بحران‌آفرینی در سوریه، که همواره در خط مقدم حمایت از فلسطین و مبارزه با اسرائیل بوده، مصداق بارزی از این ضعف و انزواست. آنچه گفتیم اهمیت روز قدس امسال را بیشتر و وظیفه‌ همگان را دو چندان می‌سازد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و آرزوی نابودی اسرائیل و پیروزی ملت مظلوم فلسطین، همگان را به شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌نماید. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.