رژیم جوانی یک خانم ۲۹ ساله +عکس

فروردین ۱۴۰۳

شاید شنیدن این مسئله که یک نفر تنها از سبزی و میوه جات خام و آجیل و مغزها به عنوان وعده های غذایی استفاده کند، کمی عجیب باشد، اما این خانم جوان تصمیم گرفته است با این رژیم غذایی به جوانی جاودان برسد.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،شاید شنیدن این مسئله که یک نفر تنها از سبزی و میوه جات خام و آجیل و مغزها به عنوان وعده های غذایی استفاده کند، کمی عجیب باشد، اما این خانم جوان تصمیم گرفته است با این رژیم غذایی به جوانی جاودان برسد.

 سوزان رینولدز ۲۹ ساله میگوید : این رژیم غذایی سبب جوان ماندن او شده است و بسیاری از اشخاص او را با یک دختر ۱۶ ساله اشتباه میگیرند. این دختر جوان انگلیسی آخرین باری که غذای پخته مصرف کرده است به ۷ سال پیش باز میگردد و از آن زمان جز میوه و سبزیجات خام ، دانه ها ، انواع تخمه، مغزها و آجیل چیز دیگری نخورده است. او حتی چند دستور تهیه غذای ساده با مواد رژیمی خود تهیه کرده است از جمله سوپ سرد تهیه شده از اسفناج سبزیجات و کاهو و دیگر انواع غذایی گیاهی.

او میگوید زمان آغاز کلاسهای یوگا در سن ۲۱ سالگی و سفرش به هندوستان تصمیم گرفت رژیم غذایی اش را کاملا تغییر دهد. او اضافه میکند استفاده از نوشیدنهای متنوع گیاهی و انواع غذاهای ساده و مغذی او را در تصمیمی که گرفته است مصمم میکنند و معتقد است از مزایای پیروی از این رژیم سلامت روحی، جسمی ، جوانی و انتخابهای صحیح است.
وی میگوید خانواده اش با رژیم غذایی عجیب او عجین شده اند و کما بیش از آن پیروی میکنند. برای مثال مادر او سالهاست که از شکر استفاده نمیکند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.