رژیم سلطنتی انگلیس در پشت تبلیغات اسلام هراسی پنهان شده است

“سارا کینگلرز” فعال اسلامی انگلیسی گفت: تبلیغات منفی علیه اسلام و مسلمانان همزمان با شصتمین سالگرد سلطنت ملکه الیزابت در انگلیس افزایش یافته است.

به گزارش سرویس وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ “سارا کینگلرز” فعال اسلامی انگلیسی در گفتگو با خبرنگار “محدوده” ضمن ابراز نگرانی از وضعیت اسلام ستیزی در انگلستان گفت:تبلیغات منفی علیه اسلام و مسلمانان همزمان با شصتمین سالگرد سلطنت ملکه الیزابت توسط رسانه ها در انگلیس افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش حملات نژاد پرستانه در شهر لندن اظهار داشت: طی چند روز گذشته بارها از سوی عده ای ناشناس تهدید به قتل شدم و متاسفانه این اتفاق در انگلستان دارد تبدیل به یک برنامه رایج و معمولی می شود و من مطمئنم این تهدیدها ریشه در تبلیغات اسلام هراسانه ای دارد که رسانه های وابسته به رژیم سلطنتی تدارک دیده اند.

کینگلرز در ادامه افزود:امروز با شعار دفاع از انگلیس با ساخت مساجد و مراکز اسلامی در لندن مبارزه می کنند و حتی اقدام به چاپ و توزیع نشریاتی از این قبیل کرده اند که در صندوق پستی خانه من نیز قرار گرفته بود.

این فعال اسلامی تاکید کرد:روح اسلام در انگلستان در جریان افتاده و امروز تنها کسانی که از حقیقت اسلام درکی ندارند ، کشتن مسلمانان را افتخار می دانند و از گسترش این دین الهی هراس دارند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.