رژیم صهیونیستی باید بداند که با اراده‌های بسیار قوی مواجه است

۹۱/۰۹/۰۳ – ۱۸:۵۵

شماره: ۰۹۰۳۰۰۰۶۱۷

نسخه چاپیارسال به دوستان

لاریجانی در دیدار با نمایندگان گروه‌های مبارز فلسطینی:

رژیم صهیونیستی باید بداند که با اراده‌های بسیار قوی مواجه است

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت لبنان با مقاومت در جنگ ۳۳ روزه نشان داد که در عرصه مقاومت پیشرو است گفت: امیدواریم رژیم صهیونیستی متوجه شود که با اراده‌های بسیار قوی مواجه است.

خبرگزاری ممتاز نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی باید بداند که با اراده‌های بسیار قوی مواجه است

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به بیروت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نمایندگان گروه‌های مبارز فلسطینی که با حضور نمایندگان پارلمان لبنان برگزار شد، طی سخنانی پیروزی مردم غزه را به ملت لبنان و مردم غزه تبریک گفت.

وی افزود: ملت عزیز لبنان در ایجاد روحیه مقاومت پیشرو بوده است همانطور که در جنگ ۳۳ روزه مقاومت مردم لبنان یک امر بسیار گرانبها بود.

لاریجانی با بیان اینکه فلسطینی‌ها در جنگ ۲۲ روزه نگاه مقاومت را درک کرده بودند خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی برای خروج از انزوا تلاش می‌کرد تا در منطقه ماجراجویی کند و بر همین اساس بود که به غزه حمله کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی شکست رژیم صهیونیستی از مردم غزه را سونامی بی‌حیثتی برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد و گفت: امیدواریم رژیم صهیونیستی متوجه شود که با اراده‌های بسیار قوی مواجه است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در کنار ملت فلسطین و مقاومت خواهد ماند، گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت از مردم فلسطین و مقاومت را در استراتژی خود گنجانده است.

انتهای پیام/

اخبارمرتبط :

This ماخذ: خبرگزاری فارس — .. ..


بازبازنشر: پورتال خبری ممتازنیوز momtaznews.com » سیاسی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.