رژیم صهیونیستی به فضاسازی علیه ایران ادامه می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر ، در ادامه فضا سازی مقامات رژیم صهیونیستی برای فشار بر ایران و به شکست کشاندن مذاکرات آتی ایران و گروه ۵+۱ در بغداد ، “ایهود باراک” وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو ارتش این رژیم گفت : قدرتهای جهانی حداقل درخواستها را از ایران مطرح می کنند که حتی اگر ایران تمام آنها را بپذیرد باز برنامه هسته ایش متوقف نخواهد شد.

وی افزود : درخواستهای گروه ۵+۱ از ایران در مذاکرات آتی بغداد بسیار کم است و برای متوقف کردن برنامه هسته ای ایران کافی نیست.

اظهارات وی یک هفته بعد از مذاکرات وی با کاترین اشتون مسئول سیاست اتحادیه اروپا در خصوص مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۵+۱ مطرح می شود.

وی در اظهارنظری مغایر با نظرات مقامات آمریکایی و در تلاش برای منحرف کردن افکارعمومی از فعالیتهای هسته ای نظامی رژیم اشغالگر قدس و زرادخانه مخوف سلاحهای کشتارجمعی این رژیم مدعی شد: غنی سازی اورانیوم در ایران باید به طور کامل متوقف شود وایران حتی نباید غنی سازی ۳٫۵ درصدی داشته باشد.

گفتنی است در طول هفته های گذشته رسانه های آمریکایی از موافقت مقامات آمریکا با غنی سازی ۳٫۵ درصدی در ایران خبر داده بودند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.