رژیم صهیونیستی در همه جنگ‌ها علیه حزب‌الله شکست خورده است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

حجت‌الاسلام اختری در پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: رژیم صهیونیستی ۴ جنگ را iبه طور مستمر علیه حزب الله آغاز کرده است که البته در همه جنگ‌ها نیز شکست خورده و مفتحضانه از لبنان خارج شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن اختری، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) پیش از  خطبه های نماز جمعه تهران با اشاره iبه نقش بسیار مهم و عظیم عاشورا در طول تاریخ اسلام اظهارداشت: عاشورا نقش بسیاربزرگی در حرکت و همچنین در بصیرت و بیداری اسلامی مسلمانان داشته است که  امروز مسلمانان باید از داستان و فاجعه ای که در سال ۶۱ هجرت iبه دست جنایتکاران و ستمگران تاریخ اتفاق افتاد درس عبرت بگیرند.

وی ادامه داد: جنایتی که نسبت iبه پیامبر بزرگوار اسلام، امام شیعیان و بزرگ مسلمانان اباعبدالله حسین و یارانش اتفاق افتاده است این واقعه و اتفاق تاثیری iبه سزایی در پیشبرد اسلام و شریعت اسلام  خواهد داشت.

اختری در ادامه افزود: امروز اگر مسلمانان برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند در حقیقت iبه دنبال زنده نگه‌داشتن عاشورا و ارزش های حسینی می باشند.

دبیرکل جهانی اهل بیت  با یادآوری  اینکه عزاداری مسلمانان iبه معنای زنده نگهداشتن یک داستان و یا جریان تاریخی نیست افزود: مراسم و سخنرانی و عزاداری مسلمانان برای اهل بیت تنها برای حفظ ارزشی است که تاثیر iبه سزایی در جامعه بشری دارد.

وی با اشاره iبه جایگاه اهل بیت(ع) در میان مسلمانان گفت:  مسئله ابراز علاقه و مودت نسبت iبه خاندان اسلام و طهارت iبه عنوان یک برنامه و یک وظیفه شیعی iبه پیروان اهل بیت نسیت بلکه یک فرمان متعال از جانب خداوند است.

اختری با اشاره iبه جنایات بنی امیه نسبت iبه اهل بیت(ع)  گفت: هرکسیکه میگوید علاقه iبه اهل بیت دارد و از سوی دیگر اشخاصی که می‌گویند ما محب عصمت و اهل بیت (ع) هستیم باید بدانند کسانیکه خون اهل بیت را ریخته اند و در زندان ها آنها را کشته اند خاندان بنی امیه و همه کسانیکه حکومت را در دست گرفتند دشمنان اسلام می باشند.

وی با بیان اینکه ابا عبدالله حسین برای احیا و ارزش های اسلامی و بازگرداندن عظمت اسلامی قیام کرد و اتفاق بزرگ کربلا را آفرید افزود: وظیفه مسلمانان است که این ارزش ها را که البته از مکتب امام حسین(ع) الگو برداشته شده را حفظ کند.

اختری iبه نظام و حکومت اسلامی که توسط امام خمینی(ره) پایه ریزی شد اشاره کرد و گفت: این نظام و حکومت اسلامی یکی از بزرگترین افتخارات مسلمانان است که امام خمینی(ره) آن را تاسیس کرد و سبب شد تا ملت های مسلمان بیدار شوند و در سرتاسر جهان احساس بزرگی و افتخار کنند.

وی ادامه داد: این بزرگی از مکتب امام حسین(ع) نشات گرفته شده است و انقلاب و نظام اسلامی ما الگو گرفته از عاشورای حسینی و عزاداری برای سالار شهیدان است.

اختری با اشاره iبه تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: امروز شاهدیم که دشمنان اسلام از سرتاسر جهان iبه دنبال ضربه زدن iبه  مسلمانان و با ترویج فیلم ها و برنامه های مختلف علیه مسلمانان توطئه می‌کنند.

وی با اشاره iبه کشتار مسلمانان میانمار توسط مستکبران تصریح کرد: مسلمانان زیادی در میانمار بدون دلیل کشته می‌شوند و بسیاری از مسلمانان در کشورهای دیگر توسط توطئه های کشورهایی که از این گروهک تروریستی حمایت و پشتیبانی می‌کنند iبه خاک و خون کشیده شده اند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نزدیک iبه دو سال است که مسلمانان بحرین iبه دلیل اینکه خواستار حق مسلم خود می باشند با سرکوب مستکبرای مواجه می‌شوند افزود: مستکبران گویی خودرا مالک دنیا می‌دانند  ولی ایا کسی فکرکرده که از نظربین المللی و حقوقی  آیا حاکمی می‌تواند تابعیت مردم را لغو کند؟ حکومت دیکتاتور بحرین، علمای اسلام دین و دانشمندان بحرینی را iبه زندان می اندازند و تابعیت انان را لغو می‌کند.

وی با طرح این سوال که چرا در دنیای اسلام و iبه اصطلاح متمدن غرب کسی در برابر ستمگران ایستادگی نمیکند، افزود: رژیم صهیونیستی ۴ جنگ را iبه طور مستمر علیه حزب الله آغاز کرده است که البته در همه جنگ‌ها نیز شکست خورده و مفتحضانه از لبنان خارج شده است.

اختری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در صدد پیاده کردن اهداف شوم خود است خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی اهداف مختلفی را پیاده می‌کند اما قطعا همانطور که مردم شریف غزه در برابر آنها ایستادگی کردند و تل‌آویو را iبه آتش کشیدند، سایر مسلمانان هم با مقاومت میتوانند در برابر دشمن ایستادگی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.