رژیم صهیونیستی میزبان نشست اینترپل

“رئیس اینترپل که یک مسؤل ارشد امنیتی در وزارت امنیت و اطلاعات سنگاپور است، در زمینه جرمهای رایانه ای به اسرائیل هشدار داد”

به گزارش ممتازنیوز به نقل از العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم اسرائیل در این خصوص گفت: “طی چند روز اخیر تل آویو میزبان کنفرانس بین المللی اینتر پل بود”.

وی افزود: “شماری از بازرسان ارشد بین المللی، برای بررسی آخرین روشهای رویارویی با جرم و جنایت در این کنفرانس شرکت کردند”.

“یوحنان دانینو” رئیس پلیس رژیم صهیونیستی در این خصوص به تلویزیون اسرائیل گفت: “۴۹ بازرس بین المللی از ۵۰ کشور جهان در این کنفرانس حضور یافتند و توافقنامه های متعددی در خصوص راهکارها و پروژه های مشترک بین المللی میان اینترپل و پلیس اسرائیل امضا شد”.

گزارشگر اسرائیلی در ادامه گفت: “رئیس اینترپل که یک مسؤل ارشد امنیتی در وزارت امنیت و اطلاعات سنگاپور است، در زمینه جرمهای رایانه ای به اسرائیل هشدار داد”.

“پیتر البرسبرگ” رییس پلیس آمستردام نیز در این خصوص به گزارشگر اسرائیلی گفت: “جرمهای سایبری یکی از خطرات تهدید کننده شهروندان در کشورهای مختلف جهان است. حسابهای بانکی ما در معرض سرقت دزدان سایبری است”.

گزارشگر اسرائیلی ادامه داد: “اغلب تصمیمات همکاری میان کشورهای مختلف در زمینه رویارویی با جرم، بطور محرمانه و دور از رسانه ها صورت گرفت”.


BarackObama.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.