رژیم صهیونیستی پاسخ جنایت وحشیانه شهادت سردار شاطری را دریافت خواهد کرد

۲۸ام بهمن ،

275763_979.jpg

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتشار یافتن بیانیه‌ای تاکید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخ جنایت وحشیانه شهادت سردار شاطری را در زمان و مکان مناسب خود به سختی دریافت خواهد کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بیانیه‌ای تاکید کرد که شهادت پرافتخار دکتر حسن شاطری توسط رژیم صهونیستی نشان داد هنوز در عرصه مقدس حمایت از محرومان و کمک به مسلمانان جهان که خود بخشی از پیکار با استکبار جهانی است، چهره‌های نورانی و درخشانی حضور دارند که شایستگی میهمانی ضیافت عظیم الهی و قرار گرفتن در جوار قرب الهی و دست یافتن به زندگی جاودان را دارند که ولا تحسبن الذین قتلوا فی‌سبیل‌الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون.

همچنین در این بیانیه آمده است که شهید عالیقدر، سردار سرتیپ حسن شاطری که لبنانی‌ها او را با نام مهندس حسام می‌شناختند مومنی مخلص، دانشمندی برجسته، مهندسی متبحر و عارفی دلسوخته بود و با چنین ویژگی‌هایی نشان داد که ردای شهادت زیبنده اندام بلند معنوی اوست.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه، شهادت سردار بزرگ را به محضر گرانقدر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، خانواده گرانقدر این مجاهد عالیقدر و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کند.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در پایان بیانیه خاطرنشان کرده است که رژیم صهیونیستی پاسخ این جنایت را در زمان و مکان مناسب خود به سختی دریافت خواهد کرد و این رژیم نامشروع و غاصب باید بداند با چنین جنایت‌هایی هزاران شاطری دیگر در عرصه خدمت به محرومان و مستضعفان جهان وارد خواهد شد و این جنایت‌ها بر سرعت و نابودی آن خواهد افزود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.