رکود بازار تولید برق و زغال سنگ در آمریکا

خبرگزاری آریا-به گزارش روزنامه ی واشنگتن تایمز میزان تولیدات زغال سنگ و برق در آمریکا به شدت کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش که به قلم بن ولف گنگ منتشر شده است،این در حالی است که انتظار می رود تقاضای گاز از آمریکا در خارج ار این کشور افزایش پیدا خواهد کرد ،در حالی که بسیاری از مقامات آمریکا اظهار دارند با وجود درگیری های ایالتی در ایالات اطراف واشنگتن صادران گاز از این کشور به هیچ وجه عمل آسانی نبوده و تقریبا عمل غیر ممکن خواهد بود.
نویسنده می نویسد،گروه سیرا(سازمان حمایت از طبیعت تاسیس ۱۸۹۲)اعلام کرد،در حالی که استخراج گاز از زمین طبیعت آمریکا را در خطر از بین رفتن قرار خواهد داد افزود :با توجه به پوشش گیاهی منحصر به فرد در مناطقی که گاز مایع از آن استخراج می شود در صورت ادامه استخراج گاز دولت ملزم به انتقال گیاهان قابل صادرات به کشور ایرلند خواهد بود.
نویسنده بر این باور است،در حالیکه دولت آمریکا خبر از تاسیس نیروگاه استخراج گاز مایع در سواحل شرقی آمریکا می دهد قصد برگزاری دادگاه ی را در مبارزه با سازمان محیط زیست این کشور دارد.
نویسنده تاکید کرد،همچنین طرح ارائه شده جهت صادرات زغال سنگ از طریق شما اقیانوس آرام نیز با شکست رو به رو شده است.
بر اساس این گزارش ،پروژه های تولید در آمریکا واکنش های شدید از سوی سازمان محیط زیست و سیاست مداران را در آمریکا که مهترین آنان اورگان دولتی جان کتزابر است به همراه داشته است.
نویسنده معتقد است،جان اکتزابر که از جمله موافقان حزب دموکرات در آمریکاست بر مکتوب  شدن پیشنهادات ارائه شده مربوط به واشنگتن و ایالات همسایه تاکید و در نامه ای به وزارت دفاع ،وزارت کشور و سپاه مهندسی ارتش استدلال های خود را در برابر صنعت توسعه و صادرات سوخت های فسیلی در این کشور اعلام کرد.
نویسنده اظهار کرد،این در صورتی است که آمریکا پیامد های ناشی از استفاده از ذغال سنگ و گاز مایع را در دنیا متقبل شود.
نویسنده در ادامه اذعان کرد،در صورتی که به نظر می رسد بازار های آسیایی به رهبری چین از جمله خریداران خوبی برای سوخت های طبیعی به شمار آیند.
نویسنده تاکید کرد،این در حالی است که رپ شلی مور کپیتو از جمهوری خواهان و عضو انجمن تولید کنندگان در آمریکا افزود :این موضوع کاملا واضح است که ذخایر ذغال سنگ در امریکا رو به اتمام است و با صادرات این محصول تنها تغییر عظیمی در کاهش میزان ذخایر  ذغال سنگ پدید آمده و انتقال منبع انرژی حائز اهمیت در آمریکا به کشور چین را در پی خواهد داشت.
بر اساس این گزارش ،شرکت زغال سنگ طاق سنت لوئیس مبنی با توجه به این که منابع ذغال سنگ در آمریکا رو به اتمام است ،افزود،ضعف شدید در بازار تولیدات برق و زغال سنگ در این کشور ادامه دارد. این در حالی است که بر اساس آمار بیان شده  توسط خبرگزاری اسوشیتد پرس ،در آمد خالص این شرکت ها در سه ماه اول سال ۲۰۱۲ بالغ بر ۱٫۲ میلیون دلار در مقایسه با ۵۵٫۶ میلیون دلار در سه ماه آغازین سال ۲۰۱۱ بودن است که کاهش عظیمی را در میزان فروش این محصولات بیان می کند.
با وجود کاهش شدید در میزان فروش این محصولات بیش از ۶ کارخانه مهم در تولیدات این محصولات فعالیتشان متوقف خواهد شد.
 این در حالی است که میزان کل صادرات زغال سنگ در مقایسه با گذشته ۳۲٫۶ درصد کاهش یافته است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.