رکوردم را در «پارالمپیک برزیل» جابه‌جا می‌کنم

این قهرمان پارالمپیک که پیش از ظهر امروز با استقبال گرم مسئولان و دوستداران ورزش و علاقمندان به رشته‌های متنوع ورزشی وارد اردبیل شد، در بدو ورود اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که توانستم در عرصه پارالمپیک مدال طلا را کسب کرده و با این موفقیت دل مردم ایران به ویژه خانواده‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان را شاد و مسرور سازم.

به گزارش فارس ،مجید فرزین با یادآوری اینکه میدان پارالمپیک در لندن میدان سخت و طاقت‌فرسایی بود، تصریح کرد: به رغم وجود رقبای سرسخت سعی کردم با مهار وزنه ۲۳۷ کیلوگرم مدال طلای پارالمپیک را کسب کنم که این خود از بهترین ایام و فصل زندگی بنده می‌باشد.

وی با اعلام اینکه برای کسب این مدال با ارزش ماه‌ها تمرین و تلاش مستمر داشتم، خاطرنشان کرد: امیدوارم پارالمپیک لندن پایان کار من نباشد بلکه با تلاش و مجاهدتی دیگر بتوانم در پارالمپیک برزیل نیز برای کشورم افتخارآفرین باشم.

فرزین مدال کسب شده خود را تقدیم تمام ایثارگران و خانواده‌های شهدا کرد و ادامه داد: ما امروز هر چه عزت و آبرو داریم به خاطر خون شهدا و ایثارگرانی است که دیروز در عرصه جنگ و امروز نیز در عرصه دفاع از ارزش‌ها و اعتلای نام ایرانی از جان و دل مایه گذاشتند.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز با تبریک موفقیت دو قهرمان پارالمپیک استان اردبیل جلیل باقری‌جدی و مجید فرزین بیان کرد: با این افتخارآفرینی‌ها به یقین استان اردبیل در بین استان‌های کشور جایگاهی برتر و شایسته‌تر یافته است.

احد پازاج اضافه کرد: قرار است با همراهی و همکاری مسئولان شهرستان و استان مراسم تجلیلی از افتخارآفرینی پهلوانان المپیک و پارالمپیک برگزار شود تا بتوانیم در حد وسع و توان خود از این قهرمانان تجلیل و تقدیری شایسته داشته باشیم.

مجید فرزین فرزند برومند سبلان در مسابقات پارالمپیک لندن و در دسته ۸۲٫۵ کیلوگرم توانست ششمین مدال طلای کاروان دلوار را به دست آورد.

مجید فرزین اهل روستای مرادلوی شهرستان بیله‌سوار است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.