رکوردی بی نظیر در عرصه کیفیت خودروسازی تجاری ثبت شد

شرکت سایپا دیزل با ارتقاء کیفی کامیون ولوو FH توانست ضمن ثبت رکوردی جدید در صنعت خودروسازی کشور، عنوان کیفی ترین خودرو ساز تجاری کشور در پنج ماهه ابتدایی سال جاری را بدست آورد.

رکوردی بی نظیر در عرصه کیفیت خودروسازی تجاری ثبت شد

به گزارش د‌نیای خودرو بر اساس آخرین رتبه بندی کیفی کامیون های تولیدی ساخت داخل اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، کامیون ولوو FHتولیدی شرکت سایپا دیزل با ثبت نمره کیفی بی سابقه ) ۹/۲۱-) ، رکوردی دست نیافتنی در این عرصه به ثبت رساند .
بر اساس این گزارش ، این نمره کیفی در شرایطی بدست آمده که دیگر محصول اروپایی تولید شده در داخل کشور در جدول ارزیابی ،۱۲ نمره کمتر از کامیون FH کسب کرده است.
این گزارش می افزاید، کامیون های کاوه و البرز T375 دیگر محصولات تولیدی سایپا دیزل نیز با ارتقاء کیفی مناسب توانستند در این رده بندی کیفی در رده “خیلی خوب” قرار گیرند ، ضمن اینکه کامیون های کمپرسی البرزD375 و کامیونت الوند سایپا دیزل نیز در این رتبه بندی در بین ۱۰ محصول تجاری برتر کشور قرار دارند .
گفتنی است، محصولات شرکت سایپادیزل از سال ۱۳۸۹ تاکنون با تولید محصولاتی چون ولوو FH، ولوو FM و رنو میدلام همواره به عنوان کیفی ترین خودروساز تجاری کشور مطرح بوده است.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.