رکورد المپیک را بهبود می‌بخشیم

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عرفان حفاری رکوردار پرتاپ وزنه ناشنوایان آسیا ارتقاء و بهبود رکورد المپیک را منوط به حمایت مسئولین ورزش از این رشته دانست.

عرفان حفاری رکوردار پرتاپ وزنه ناشنوایان و مسابقات آسیایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ورزش را از سن ۸ سالگی آغاز نمودم در ابتدا در رشته های ژیمناستیک، شنا، فوتبال و والیبال فعالیت داشتم و در مسابقات کشوری والیبال نیز شرکت نمودم اما پس از آشنایی با مصطفی نجفی قهرمان دو و میدانی المپیک ناشنوایان به صورت جدی فعالیت خود را در این رشته آغاز نمودم.

وی ادامه داد: مسابقات المپیک ۲۰۲۴ مردادماه سال ۹۲ در صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود و هدف من بهبود رکورد المپیک می‌باشد و امیدوارم مسئولین ورزش با حمایت های خود زمینه ی بهبود و ارتقاء رکورد المپیک را فراهم نمایند.

رکورد پرتاپ وزنه آسیا تصریح نمود: برای درخشش در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ بلغارستان تمرینات فشرده منظمی انجام می‌دهم اما باتوجه به اینکه پدرم بازنشسته است لذا مخارج حضور در تمرین برای من مشکل ساز شده است و در کنار تمرین باید برای مخارج  زندگی کار کنم، این مسئله تا حدود فراوانی بر تمرکزم برای مسابقات المپیک تاثیر منفی داشته است.

صفاری افزود: درحال حاضر با ورزشکاران شنوا در ورزشگاه شیرودی تهران تمرینات خود را انجام می‌دهم و از آن جایی که وزنم به نسبت سایر ورزشکاران کمتر است اما رکورد خود را ۳ متر ارتقاء داده ام، البته ۳ متر با رکورد ورزشکاران شنوا فاصله دارم اما همه تلاشم را بکار می‌گیرم تا این فاصله را نیز کمتر کنم./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.