رکورد شکنی پسر ایران با پایی که جاماند

به گزارش خبرآنلاین، بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در حالی پایان یافت که در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سوره مهر، همانند نمایشگاه گذشته، کتاب‌های ادبیات مقاومت در صدر پرفروش‌های این ناشر قرار گرفت. در گزارشی که سوره مهر درباره پرفروش ها داده، خبری از کتاب پرفروش «دا» نیست؛ کتابی که چاپ ۱۴۸ آن در نمایشگاه با سر و شکلی جدید عرضه شده بود اما با توجه به قیمت بالا و از بین رفتن تب خرید، با استقبال عمومی مواجه نشد.

بر اساس آمار، طی ۱۰ روز نمایشگاه کتاب، کتاب «نورالدین پسر ایران»،«دا» و «پایی که جا ماند» رده اول تا سوم پرفروش‌ترین کتاب‌های سوره مهر بودند.

این در حالی است که استقبال از کتاب‌های شعر این ناشر در رده بعدی بود و سه‌گانه شعری (اقلیت، گریه‌های امپراتور و آن‌ها) فاضل نظری و «نامه‌های کوفی» سعید بیابانکی در رده‌های بعدی پرفروش‌ترین کتاب‌های سوره مهر قرار دارند.

سه کتاب «بابانظر»، «شطرنج با ماشین قیامت» و «رفاقت به سبک تانک» نیز رده ششم تا هشتم را به خود اختصاص دادند و سه کتاب «املت دسته دار»، «شاه بی‌شین» و «فرزندان ایرانیم» در ردهٰ‌های بعدی قرار دارند.


ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها(در صورت موجود بودن در بازار) کافیست با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب ها را تلفنی سفارش بدهند.
 

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.