رکورد مدافع رئال‌مادرید در لیگا

۳۰ام بهمن ،

هفته‌ بیست و چهارم رقابت‌های لیگا با انجام شش دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید موفق شد با دو گل از سد رایو وایکانو بگذرد تا اختلاف شانزده امتیازی این تیم با بارسلونای صدرنشین همچنان حفظ شود.

در این دیدار که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، شاگردان ژوزه مورینیو آغازی توفانی داشتند و در دقیقه سه توسط آلوارو موراتا، دروازه‌ حریف را باز کردند. حملات کهکشانی‌ها با وجود این گل زود هنگام ادامه یافت و تنها ۹ دقیقه بعد سرخیو راموس، کاپیتان این روزهای رئال گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

نکته جالب این دیدار دریافت دو کارت زرد توسط سرخیو راموس تنها در ۴۴ ثانیه بود. با وجود ۱۰ نفره شدن رئال مادرید بازیکنان رایو وایکانو نتوانستند دروازه‌ دیگو لوپز را باز کنند تا رئال در نهایت پیروز این دیدار باشد.

در دیگر دیدار حساس آتلتیکو مادرید تیم دوم جدول رده‌بندی موفق شد با سه گل از سد میهمانش وایادولید بگذرد.

گل‌های مادریدی‌ها را در این دیدار رادامل فالکائو (۱۰)، دیگو کاستا (۵۳) و ماکسی رودریگز در دقیقه ۹۰ به ثمر رساند. والنسیا هم موفق شد با دو گل در مستایا از سد رئال مایورکا بگذرد.

در جدول رده‌بندی لیگا بارسلونا با ۶۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های آتلتیکو مادرید و رئال مادرید به ترتیب با ۵۳ و ۴۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

** نتایج کامل هفته‌ بیست و چهارم :

شنبه

* سویا ۳ – لاکرونیا یک

* ختافه ۳ – سلتاویگو یک

* مالاگا یک – آتلتیک بیلبائو صفر

* گرانادا یک – بارسلونا ۲

یکشنبه

* اوساسونا یک – رئال ساراگوسا صفر

* رئال سوسیداد یک – لوانته یک

* والنسیا ۲ – رئال مایورکا صفر

* اسپانیول یک – رئال بتیس صفر

* وایادولید صفر – آتلتیکو مادرید ۳

* رئال مادرید ۲ – رایو وایکانو صفر


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.