رکورد پیش‌فروش تمام گوشی‌های هوشمند شکسته شد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

 

رکورد پیش‌فروش تمام گوشی‌های هوشمند شکسته شد

گوشی‌های هوشمند جدید اپل هنوز نیامده رکورد تاریخی پیش‌فروش را شکست و این در حالی است که سه روز دیگر آرزوی کاربران جلوی فروشگاههای اپل براورده می‌شود و آنها این محصول فوق العاده را به خانه خواهند برد.

ثبت پیش‌فروش ۴ میلیون گوشی هوشمند آیفون۶ و آیفون۶ پلاس در کمتر از ۲۴ ساعت روی سایت‌ها و فروشگاه‌های اپل نشان می‌دهد استقبال بی‌نظیر مردم  باعث ثبت رکورد تاریخی برای اپل شده است.

گفتنی است زمانی که آیفون۵ آمد فقط ۲ میلیون نفر آن را پیش‌خرید کردند اما آیفون ۶ و ۶پلاس با زدن رکورد ۴ میلیون گوشی حتی رکورد گوشی‌های اندرویدی نظیر سامسونگ گلکسی اس۵ را نیز شکسته است.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند فروش هفته اول آیفون۶ و ۶ پلاس از مرز ۱۰ میلیون گوشی فراتر رود و رکورد تاریخی فروش دوباره توسط اپل شکسته شود و این در حالی است که تأمین‌کننده قطعات سخت‌افزاری آیفون اعلام آمادگی کرده که قادر به تولید بیشتر از این‌ها نیز در واحد زمانی کم، هست.

جمعه ۱۹ سپتامبر/ ۲۸ شهریور /سه روز دیگر فروشگاه‌های اپل آیفون‌های جدید خریداری‌شده را به مشتریان تحویل می‌دهند (امریکا،استرالیا،کانادا،فرانسه،آلمان،هنگ‌کنگ،ژاپن،پورتوریکو، سنگاپورو انگلیس) و این در حالی است که مشتاقان اپل از هم‌اینک پشت درب برخی فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل در توکیو، نیویورک، لندن و … صف بسته‌اند!

از روز ۲۶ سپتامبر نیز فروش در این ۲۰ کشور آغاز خواهد شد: اتریش، بلژیک،دانمارک، فنلاند،ایرلند،آیل آو من/Isle of Man، ایتالیا، لیختن‌اشتاین، لوکزامبورگ، هلند،نیوزیلند، نروژ، پرتغال، قطر، روسیه، عربستان سعودی، اسپانیا، سوئد، سوئیس،تایوان، ترکیه و امارات متحده عربی.

گفتنی است ساعت هوشمند اپل نیز از اواخر ۲۰۲۴ در ۱۵۰ کشور دنیا برای فروش توزیع خواهد شد.

– .
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read Scottish Independence, Power And Propaganda.

آخرین اخبار اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.