رگولاتوری: ایرانیان‌نت تا تیر۹۳ مهلت دارد

۲۰خردادماه،

رگولاتوری بر فعالیت اپراتور ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTx) نظارت می‌کند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، معاون نظارت و اعمال مقررات این سازمان با اشاره به مطلب فوق گفت: پروانه شرکت ایرانیان نت، مجری ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTx) از دی ماه سال قبل لازم‌الاجرا شده و این شرکت برای پیاده‌سازی و بهره‌برداری شبکه فیبرنوری هیجده ماه فرصت دارد.
 
حسن رضوانی افزود: این شرکت پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری در کشور را آغاز کرده و در فاز اول هفت شهر تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، کرج و قم به شبکه فیبرنوری مجهز می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه پیاده‌سازی شبکه فیبرنوری تا پایان مرداد سال جاری در مشهد و تهران عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: با ایجاد شبکه دسترسی از طریق فیبرنوری، ظرفیت دسترسی کاربران نهائی به اینترنت در کشور افزایش یافته و کاربران از طریق این شبکه می‌توانند دسترسی مناسبی به شبکه ملی اطلاعات داشته باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.