رگولاتوری: پایش و کنترل بازار را با جدیت دنبال می کنیم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی : رگولاتوری، بحث پایش و کنترل بازار را با جدیت دنبال می کند معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پایش و کنترل بازار در طول یک سال قبل تا کنون با جدیت در این معاونت دنبال می گردد.
 
مهندس حسن رضوانی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در گفت و گو با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهندسی مجدد و تدوین نسخه دوم الگوی جامع ارزیابی اپراتور ها و طراحی سامانه سنجش رضایت مندی کاربران و طراحی داشبورد مدیریتی نظارتی از مهم ترین اقدامات معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده است.
 
وی گفت: در سال قبل ، بیش از یک هزار و پانصد، بازرسی از راه نزدیک توسط مناطق هفتگانه سازمان با مراجعه به محل اپراتور ها در سراسر کشور و کنترل تعهدات آن ها انجام شد که منجر به شناسایی ۵۷۷ تخلف شد.
وی ادامه داد: ۱۰۷۳ فقره شکایات به صورت مکتوب و از طریق پایگاه اینترنتی دریافت شد که به بیش از ۹۰ درصد این شکایات رسیدگی شده و مابقی در حال رسیدگی است.
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت : دسترسی بر خط به اپراتور های وایمکس، SAP، PAP، و TCI نیز از مهم ترین فعالیت های معاونت نظارت در حوزه سرویس های فناوری اطلاعات در یک سال قبل بوده است.
وی ارزیابی و رتبه بندی اپراتور های ارائه دهنده خدمات باند پهن ADSL و خدمات ماهواره ای SAPرا از دیگر برنامه های اجرا شده در سال ۹۱ توسط این معاونت عنوان کرد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.