رگولاتور: اجرای پروژه USO از اولویت های رگولاتوری است

۱۴اردیبهشت،

 

ارتقاء سطح دسترسی به خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO) از اولویت های رگولاتوری در منطقه جنوب شرق است.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، محمدعلی فرقانی رئیس این سازمان در بازدید از اداره‌کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب شرق با اشاره به مطلب فوق گفت : منطقه جنوب شرق به دلیل شرایط جغرافیائی جزء مهمترین مناطق کشور در حوزه ارتباطی است. بر همین اساس باید نقاط و روستاهای فاقد ارتباط شناسائی شده و با تدوین برنامه ویژه نسبت به اجرا و ارتقاء سطح دسترسی به خدمات USO اقدام شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به اهمیت گمرکات در اشتغال و تولید ملی و اختصاص درصد بالائی از ترخیص کالاها و تجهیزات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه جنوب شرق، ساماندهی و نظارت مستمر گمرکات یکی دیگر از اولویت های رگولاتوری در این منطقه است.
وی بازنگری و تسهیل در شیوه‌های تائید نمونه تجهیزات حوزه ICT ، استفاده از تمامی ظرفیتهای دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پایش مستمر فضای فرکانسی را بعنوان برخی از برنامه‌های سال ۹۲ رگولاتوری در منطقه جنوب شرق عنوان کرد.
محسن قاسمی سرپرست اداره‌کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب شرق نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش عملکرد این منطقه گفت: با راه‌اندازی سایت های مانیتورینگ سرویسهای رادیوئی زاهدان و کیش، در حال حاضر تمامی تداخلات گزارش شده در منطقه جنوب شرق پیگیری و رفع می‌شود.
وی راه‌اندازی سایت مانیتورینگ چابهار و سیرجان، ارتقاء کیفیت پوشش تلفن همراه در سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان و اجرای بهینه پروژه USO در نقاط محروم را از برنامه‌های اداره‌کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه جنوب شرق در سال جاری عنوان کرد.
در این مراسم رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به همراه معاونین و برخی از مدیران ستادی، مدیران و   کارکنان منطقه علاوه بر بازدید از گمرک شهید رجائی، سالن مانیتورینگ سرویسهای فناوری اطلاعات بندرعباس را افتتاح کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.