رگولاتور: با تاکید وزیر ارتباطات بر کاهش تعرفه‌های ارتباطی و پیگیری ما اپراتورها در نوروز بسته های تخفیفی عرضه کردند

۲۷م اسفند ،

 

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به ارائه بسته‌های تخفیف ویژه نوروزی اپراتورهای سرویس‌های ارتباطی در حوزه خدمات تلفن همراه و اینترنت پرسرعت بی‌سیم، از تاکید وزیر ارتباطات بر کاهش هزینه‌های ارتباطی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا محمدعلی فرقانی با بیان خبر گفت: با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر کاهش هزینه‌های استفاده از خدمات ارتباطی تلفن همراه و با پیگیری رگولاتوری، ارائه خدمات اپراتورها در ایام نوروز با تخفیف‌های ویژه صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد:در پی این تصمیم، مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول می‌توانند از طرح کمپین ۵۵+۵ در فروردین ۹۲ استفاده کنند که بر اساس آن در هر تماس داخل اپراتوری بیش از ۵ دقیقه، فقط هزینه ۵ دقیقه اول مکالمه محاسبه و پس از دقیقه پنجم تا ۵۵ دقیقه مکالمه رایگان است. البته این طرح در ساعت‌های غیر اوج مصرف (۲۱ شب تا ۸ صبح و روزهای تعطیل رسمی و جمعه) اجرا می‌شود.
 
بنا بر اعلام رییس سازمان تنظیم مقررات مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور ایرانسل نیز در قالب سفره نوروزی ایرانسل می‌توانند از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین ۹۲ از خدمات شارژ شگفت‌انگیز، پیامک صوتی، سرویس اطلاعات شهری، تخفیف صورتحساب و اینترنت پرسرعت بی‌سیم (وایمکس) با تخفیف ویژه نوروزی استفاده کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.