ریاست‌جمهوری حسن روحانی از ساعت ۱۷ روز شنبه رسماً آغاز می‌شود

با تنفیذ حکم از سوی رهبر معظم انقلاب

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری حجت الاسلام روحانی ساعت ۱۷ روز شنبه با حضور شخصیت‌های لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

تسنیم نوشت: مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه ۱۲ مرداد در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مقام معظم رهبری و شخصیت‌های کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

در این مراسم که از ساعت ۱۷ شنبه هفته آینده آغاز می‌شود، پس از قرائت قرآن کریم، مصطفی محمد نجار وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ارائه می‌کند و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری متن حکم تنفیذ ریاست جمهوری حسن روحانی را قرائت خواهد کرد.

همچنین مقام معظم رهبری بعد از قرائت، این حکم را به رئیس جمهور منتخب خواهند داد و سپس رئیس جمهور منتخب برنامه‌های خود را برای اداره کشور در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تشریح خواهد کرد.

در بخش پایانی مراسم نیز مقام معظم رهبری به سخنرانی خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش،‌ در این مراسم سران قوا و رئیس جمهور منتخب، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزرای دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای نگهبان، مسئولان قوه قضاییه، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور، خانواده‌های معظم شهدا و شهدای هسته‌ای و سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی نیز حضور خواهند داشت.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.