ریدلی اسکات با «واتیکان» به تلویزیون می‌آید

۳۰م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، شبکه شوتایم که در حال برنامه‌ریزی برای سال ۲۰۲۴ و ساخت چند سریال تازه است، دستور ساخت اپیزود اول سریال «واتیکان» را صادر کرد.

 

هر قسمت این سریال یک ساعت زمان دارد. این تریلر امروزی به مضامینی چون معنویت، قدرت و سیاست در کلیسایی کاتولیک می‌پردازد.

 

خط اصلی داستان «واتیکان» رابطه و رقابت و اسرار و معجزاتی است که پشت درهای کلیسا در حال رخ دادن است و کمتر کسی از آنها اطلاع دارد.

 

پل آتاناسیو (فیلمنامه‌نویس «دکتر هاوس» و فیلم «دانی براسکو») فیلمنامه قسمت اول را نوشته و ریدلی اسکات برای اولین بار کارگردانی اپیزود اول یک سریال را تجربه می‌کند.

 

اسکات به همراه دیوید زوکر (تهیه‌کننده سریال «همسر خوب») مدیران تولید مجموعه می باشند. اسکات امسال فیلم «پرومته» را که به شکلی پیش‌درآمد فیلم‌های «بیگانه» بود روی پرده داشت. او سه بار برای فیلم‌های «تلما و لوییس»، «گلادیاتور» و «سقوط بلک هاوک» نامزد اسکار بهترین کارگردان شده است.

 

«بلیدرانر»، «باران سیاه»، «۱۴۹۲: فتح بهشت»، «پادشاهی آسمان»، «یک سال خوب»، «گانگستر آمریکایی» و «مجموعه دروغ‌ها» از دیگر فیلم‌های اسکات است.

 

شبکه شوتایم امسال دو سریال موفق «میهن» و «دکستر» را روی آنتن داشت که پخش آن‌ها فعلا تا ساخته شدن فصل‌های تازه به پایان رسیده است. این شبکه برای سال ۲۰۲۴ دو سریال تازه آماده پخش دارد؛ سریال اکشن «ری داناوان» با بازی لیو شرایبر و «اساتید جنسیت» با بازی مایکل شین.

 

هالیوود ریپورتر / ۲۰ دسامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.