ریزش ساختمان در حال تخریب بر سر ۴ کارگر

۳۰اردیبهشت،

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش آوار بر سر چهار کارگر در شرق پایتخت خبرداد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره گفت: وقوع اتفاق ریزش آوار در ساعت ۱۵:۲۶ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بدنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه ۲۴ و گروه نجات دو را به محل اتفاق واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان مسلم اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل ملاحظه کردند که کارگران مشغول تخریب دو ساختمان دو طبقه مسکونی در مجاورت یکدیگر بودند که ناگهان بخش های از ساختمان ریزش کرده و سبب محبوس شدن چهار تن در زیر آوار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه دو تن از کارگران که نیمی از بدنشان در زیر آوار گرفتار شده بود تا پیش از رسیدن عوامل آتش نشانی توسط دیگر اشخاص نجات داده شدند، به ایسنا گفت: آتش نشانان دو کارگر دیگر را با انجام اقدامات فنی از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل اتفاق تحویل دادند.

ملکی اضافه کرد: آتش نشانان پس از خارج کردن دو کارگر از زیر آوار اقدام به ایمن سازی محل کرده و پس از گذشت حدود یک ساعت به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، کارگران اتفاق دیده در جریان ریزش این دو ساختمان ۱۵۰ مترمربعی همگی ایرانی بودند.

وی بی احتیاطی کارگران هنگام تخریب ساختمان را سبب وقوع این اتفاق اعلام کرد و افزود: مالکان و پیمانکاران باید برای عملیات تخریب از نیروهای ماهر استفاده کرد و تمامی مراحل تخریب نیز تحت نظر آفراد متخصص و مهندسان مربوطه انجام شود. 


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.