ریزش ساختمان قدیمی در پی تخریب غیراصولی/جزئیات اتفاق مرگبار اتوبان مدرس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

Sotakbar - ISNA (1 of 15)-6.jpg

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی فرسوده در پی تخریب غیراصولی خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره گفت: در ساعت ۱۳:۴۵ ظهر امروز یک مورد اتفاق ریزش ساختمان در میدان هروی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی ایستگاه ۷۵ و گروه نجات را به محل اتفاق اعزام نمود.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که یک بیل مکانیکی مشغول تخریب یک ساختمان قدیمی فرسوده بوده که ناگهان به هنگام تخریب دیواره‌ها ساختمان ریزش نموده و به روی بیل مکانیکی که راننده‌ای داخل آن بوده ریخته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه‌داد: آتش‌نشانان عملیات خود برای نجات راننده محبوس بیل مکانیکی به هویت «عباس-ب» ۴۷ ساله را آغاز نمودند و سرانجام پس از کنارزدن آوار وی را که از ناحیه پا و صورت دچار مصدومیت شده بود را به عوامل اورژانس مستقر در محل اتفاق تحویل دادند.

وی همچنین با اشاره به اتفاق تصادف رانندگی در مسیر شمال به جنوب اتوبان مدرس که منجر به مرگ راننده خودروی سواری و یک کارگر شده بود به ایسنا گفت: پس از وقوع این اتفاق در ساعت ۳:۴۰ بامداد ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۸۸ را به محل اتفاق اعزام نمود که پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد یک سارق خودروی سواری را به هنگامی که راننده‌اش برای خرید از آن پیاده شده بود، سرقت نموده و پس از آن با سرعت بسیار در مسیر شمال به جنوب اتوبان مدرس در حال رانندگی و فرار از دست مالک ماشین که به دنبال وی آمده بوده که با گاردریل برخورد نموده است.

وی ادامه داد: پس از برخورد خودروی سواری با گاردریل این خودرو با یک اتاقک بتونی دو کارگر برخورد و پس از آن بر اثر شدت اتفاق شعله‌ور شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در این اتفاق فرد سارق به سبب شدت جراحت وارده و نیز کارگری به هویت «ایرج – ف» ۴۷ ساله که در اتاقک کارگری محبوس بود جان خود را از دست دادند، خاطرنشان نمود: کارگر دیگری به هویت «عین الله – م» ۲۶ ساله نیز مصدوم شد که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان منتقل نمودند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.