ریزش سنگ در محور هراز ۳ مجروح بر جای گذاشت

۰۷م آذر ،

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران از ریزش سنگ از کوه در محور هراز خبر داد و گفت: این اتفاق منجر به مصدومیت ۳ نفر از سرنشینان اتوبوس شد.
مهین تفضلی بیان داشت: بر اساس گزارش مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ آمل ریزش سنگ از کوه در محور هراز منجر به مصدومیت سه نفر از سرنشینان اتوبوس شد.

وی افزود : این اتفاق در حوالی پل لاسم به سمت آمل رخ داد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس ۱۱۵ پلور و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر پلور به این محل اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پایگاه پلور و اقدامات اولیه درمانی یک نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و دو مجروح دیگر به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل و درمانگاه گزنگ منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران از وقوع تصادف یک دستگاه پراید و پژو در محور آمل به سرخرود خبر داد و افزود: در این اتفاق ۶ نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند.

تفضلی محل اتفاق را حوالی روستای نوکلا عنوان کرد و افزود: در این اتفاق شش نفر از سرنشینان این دو خودرو مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: ساعت وقوع اتفاق ۲۳٫۲۰ بود که طی تماس با اورژانس بلافاصله دو کد از پایگاه‌های آمل و کلوده به محل اتفاق اعزام شد.

تفضلی اضافه کرد: مصدومان این اتفاق پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
۳۰۱۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.