ریمن تازه برای کنسول‌های نسل هفتمی در راه است

۲۱ام بهمن ،

 

بازی Rayman: Legends که پیش از این برای کنسول نسل هشتمی نینتندو یعنی Wii U در حال ساخت بود، سپتامبر سال آینده برای کنسول‌های نسل هفتمی مایکروسافت و سونی هم منتشر خواهد شد.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، امروز یوبی‌سافت تائید کرد که بازی Rayman: Legends به درخواست فراوان طرفداران بازی، برای کنسول‌های اکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ هم منتشر می‌شود. یوبی‌سافت نسخه قبلی این بازی با عنوان Origins را برای تمامی پلتفرم‌های موجود در بازار اعم از رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی و دستی منتشر کرد اما این عنوان در حال حاضر فقط برای Wii U و دو کنسول نام برده منتشر می‌شود.
 
این بازی برای هر ۳ کنسول در یک تاریخ و همزمان منتشر خواهد شد. تاریخ وعده داده شده سپتامبر ۲۰۲۴ است اما برخلاف انتظار، نسخه Wii U زودتر از دیگر نسخه‌ها منتشر نخواهد شد اما دموی انتشار یافته از این عنوان به صورت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم در ثانیه در کنسول Wii U اجرا شده که مسلما اجرای چنین حالتی روی کنسول‌های اکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ عملا امکان پذیر نیست و باید منتظر کیفیت پایین‌تری از این بازی روی دو کنسول نسل هفتمی بود.
 
جفری ساردین، مدیر بازاریابی یوبی‌سافت در بیانیه‌ای اعلام کرد: "ما از بسیاری دارندگان اکس‌باکس و پلی استیشن و همچنین طرفداران ریمن شنیدیم که آن‌ها واقعا می‌خواستند این بازی را روی کنسول‌های فعلیشان تجربه کنند. ما تصمیم گرفتیم که به طرفدارانمان آن چیزی را بدهیم که می‌خواستند و همزمان تعداد کسانی را که با این بازی خلاقانه و به یاد ماندنی روبرو می‌شوند را افزایش دهیم."
 
پیش از این قرار بود این عنوان به صورت انحصاری برای Wii U در تاریخ ۲۶ فوریه منتشر شود اما در حال حاضر فقط ماه سپتامبر مطرح شده که بیش از ۶ ماه تاخیر به حساب می‌آید. ناگفته نماند که Legends قرار بود ماه نوامبر همراه با کنسول Wii U منتشر شود اما مدتی تاخیر خورد و به ۲۶ فوریه موکول شد و دوباره زمان انتشار یافتن به ۶ ماه بعد نقل مکان کرد.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.