رییس‌جمهور آزمون استخدامی را به تعویق انداخت

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/05/5666dce9b4ce3b9ba9d54315d2d2ef1c.jpg

رییس‌جمهوری دستور داد تا هنگام اطمینان از تأمین حقوق زنان در فرصت‌های شغلی، آزمون استخدامی به تعویق بیفتد و سهمیه‌های جنسیتی در جهت رعایت عدالت اصلاح شود.

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:این دستور حسن روحانی در پی اعلام خبر برگزاری آزمون جامع استخدامی و عناوین شغلی و سهمیه‌های تبعیض‌آمیز جنسیتی در نظر گرفته شده توسط دستگاه‌های اجرایی صادر شد.رییس‌جمهوری در جلسه عصر یکشنبه هیأت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را موظف کرد ضمن ابطال سهمیه‌های مبتنی بر تبعیضات ناروا، به سرعت نسبت به بازنگری عناوین شغلی و سهمیه‌های استخدامی با رویکرد عدالت و پیش‌بینی تناسب سهمیه استخدامی زنان در فرصت‌های شغلی متناسب با شایستگی‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و وعده‌های رییس‌جمهور اقدام کند و نتیجه اصلاحات به هیأت وزیران گزارش شود.

در ادامه هیأت وزیران با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار موافقت کرد. این اقدام با هدف افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی و صرفه‌جویی در مصرف آب انجام می‌گیرد.در راستای تعیین تکلیف نرخ و فرآیند تسویه بدهکاران ارزی از محل حساب ذخیره ارزی، دولت با تسری مهلت تمدید شده برای بدهکارانی که نسبت به تعیین تکلیف بدهی خود اقدام کرده ولیکن تاکنون موفق به تس

تاریخ انتشار خبر: ۱ August 2016 | 5:05 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.