رییس‌جمهور بر حضور پر شور در عرصه انتخابات تاکید کرد

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
رییس‌جمهور با صدور پیامی ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی را به حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری فراخواند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دکتر محمود احمدی نژاد در این پیام با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در عرصه انتخابات اظهار امیدواری کرد؛ فردا آنچه خیر و صلاح انسانها در راه رسیدن به اهداف بزرگ الهی است، رقم بخورد و پرچم سرافرازی ملت ایران بیش از پیش به اهتزاز درآید.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

ملت بزرگ و بزرگوار

ماه پربرکت شعبان، ماه دعا و نزول رحمت الهی و میلاد حضرت سید الشهدا (ع) و فرزند گرامی اش حضرت امام سجاد (ع) و برادر برومندش حضرت ابوالفضل (ع) و پیشاپیش عید عظیم نیمه شعبان، سرود رهایی کامل انسانها و بشارت استقرار سراسری توحید و عدالت و عشق را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امروز و در پس فراز و نشیب هزاران ساله، آرمانهای بلند و تاریخی ملت ایران برای ساختن جامعه انسانی، سعادتمند و سرشار از زیبایی و ارزشهای الهی و انسانی به رهبری انسان کامل و تجلی همه عشق و امید، امام عصر (ع)، به آرمان همه ملت های مستقل و آزادی خواه تبدیل شده است. فردای درخشان را اندیشه ها و دست های پاکان و موحدان رقم خواهد زد.

البته همواره در این راه پرفروغ و حرکت تاریخ ساز موانعی توسط بدخواهان و شیاطین ساخته و پرداخته شده و می گردد، لیکن شما ملت عزیز با درایت و هوشمندی آنها را پشت سرگذاشته و می گذارید و همچون همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و خواهید نمود. آینده پرشکوه از آن شماست.

اینک و به دنبال یک دوره هشت ساله پرتلاش با دستاوردهای افتخارآمیز و ماندگار، روز ۲۴ خرداد روز تصمیم برای آغاز دورانی تازه است.

اینجانب به هوشمندی و ایمان شما باور دارم و معتقدم شما مردم فهیم خود می‌دانید که چگونه تصمیم بگیرید و چگونه برگزینید.

امیدوارم فردا آنچه خیر و صلاح انسانها در راه رسیدن به اهداف بزرگ الهی است رقم بخورد و و پرچم سرافرازی ملت ایران بیش از پیش به اهتزاز درآید.

خادم ملت ایران محمود احمدی نژاد


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.