رییس‌جمهور به بی‌حرمتی‌ها پاسخ دهد

فاطمه هاشمی رفسنجانی:

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
روسای قوای قضاییه و مجلس پاسدار حقوق مردم باشند/اگر‌‌ همان زمان نیروهای سازمان یافته رسوا می‌شدند دیگر امروز به تحرکات خود ادامه نمی‌دادند.

فاطمه هاشمی خواستار واکنش رییس ‌مجلس نسبت به اظهارات بزرگواری علیه خانواده هاشمی شد.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا پیرامون صحبت‌های مطرح شده علیه مهدی هاشمی در مجلس گفت: از این اشخاص توقع بیشتری نیست بعضی زندگیشان با تهمت، غیبت و دروغ عجین است که خوشبختانه در جامعه شناخته شده می باشند و کسی توجهی به اظهارات آن‌ها نمی‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مدیریتی رئیس مجلس گفت: هنگام پخش فیلمی مربوط به اقوام آقای لاریجانی که توسط احمدی‌نژاد به مجلس برده شده بود آقای علی لاریجانی موضع گیری قاطعی کردند. خواسته ما از روسای قوهٔ قضاییه و مقننه این است که همانگونه که از حقوق خانواده خود دفاع می‌کنند باید پاسدار حقوق دیگر مردم نیز باشند.

هاشمی با اشاره به قضیهٔ بیست و دوم بهمن در قم و ارجاع و قرائت گزارش در مجلس گفت: مگر با آقای هاشمی چنین برخوردی نشد؟ اگر‌‌ همان زمان این نیروهای سازمان یافته رسوا می‌شدند دیگر امروز به تحرکات خود ادامه نمی‌دادند.

وی همچنین با تاکید بر نقش خاتمی و هاشمی در آرای دکتر روحانی گفت: ما از اقای رئیس جمهوری نیز توقع داریم موضع گیری کنند و به این بی‌حرمتی‌ها پاسخ دهند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.