رییس‌جمهور/۱۲/: همچنان می‌گویم که پاک‌ترین دولت هستیم

۰۵م اسفند ،

خبرنگار خبرگزاری مهر آخرین فردی بود که سوال خود را در قالب انتقاداتی از عملکرد اقتصادی دولت در حوزه‌هایی نظیر اشتغال، هدفمندی یارانه‌ها، وضعیت درآمدها و مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح کرد که در این میان رییس‌جمهور خطاب به این خبرنگار گفت: گویا جای من و شما با یکدیگر عوض شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسنا، خبرنگار مذکور گفت که این موارد از دغدغه‌های مردم است که احمدی‌نژاد نیز پاسخ داد: گویا اینها دغدغه‌های ذهنی شماست.

احمدی‌نژاد در پاسخ گفت: خبرگزاری مهر، خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات است که با پول دولت اداره می‌شود. البته شما در این‌جا بیانیه‌ای را خواندید و اشکالی هم ندارد اما مطمئنا شما پیش هیچ مسئول دیگری نمی‌توانید چنین بیانیه‌ای را بخوانید و فقط پیش احمدی‌نژاد می‌توانید بخوانید. شما بیانیه‌ای را خواندید که یک سری اتهامات به دولت است.

وی یادآور شد: یک فردی مطرح کرده که بزرگ‌ترین فساد اقتصادی در دوره ما اتفاق افتاده، در دوره ما پنج تا جنگ نیز اتفاق افتاده، ارتباط آن به دولت چیست؟ بسیار‌ها کارهای بسیاری می‌کنند اما چه ربطی به دولت دارد؟ آیا دولت نقشی داشته؟ من همچنان می‌گویم که پاک‌ترین دولت هستیم. بله، کسانی که حقوق ثابت می‌گیرند در این یک سال آسیب دیده‌اند. قبل از یک سال چگونه بود؟ آیا آسیب دیدند؟

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.