رییس انجمن داروسازان خبر داد: توزیع سهمیه‌ای شیرخشک تا وقت رفع کمبودها

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

File_20121161425393.gif

رییس انجمن داروسازان ایران با بیان اینکه مشکل کمبود شیرخشک هنوز مرتفع نشده است، عنوان کرد: شیرخشک با سهمیه بندی توزیع می‌شود. از داروخانه‌ها خواسته‌ایم تا وقتی که کمبودها برطرف نشده‌اند با در نظر گرفتن موجودی اقدام iبه توزیع شیرخشک کنند.

دکتر رهبر مژدهی آذر در گفت‌وگو با خبرنگار «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره مشکلات دارویی بیماران خاص نیز گفت: ‌ارتباط مستقیم با بیماران خاص نداریم اما در جریان مشکلات‌شان قرار گرفته‌ایم. بیماران صعب‌العلاج و سرطانی نیز گرفتار کمبود و گرانی دارو می باشند البته وزارت iبهداشت در تلاش است تا کمبودهای دارویی را جبران کند.

وی ادامه داد:‌ بایستی اعتبارات لازم برای ورود دارو و مواد اولیه فراهم شود. باید توجه داشت که ارز دارویی بموقع در اختیار مسئولان سازمان غذا و دارو قرار نمی‌گیرد.

رییس انجمن داروسازان با تاکید بر اینکه لازم است همکاران برای شکستن تحریم‌ها در حوزه‌های تولید و توزیع، مراقب اشخاص سودجو نیز باشند، گفت: اکنون مشکلاتی که در دوران جنگ داشتیم، در حال خودنمایی می باشند.

بیمه برای اجرای طرح پزشک خانواده با هیچ داروخانه‌ای قرارداد نبسته است

دیرکرد ۵ ماهه پرداخت مطالبات داروخانه‌ها

مژدهی آذر در ادامه با بیان اینکه تاکنون بیمه با هیچ داروخانه‌ای برای اجرای طرح پزشک خانواده قرارداد نبسته است، عنوان کرد:‌ سازمان‌های بیمه‌گر سابقه خوبی در پرداخت بدهی‌های خود ندارند و در حال حاضر ۵ ماه دیرکرد پرداخت دارند و از تیرماه هیچ وجهی را iبه داروخانه‌ها نداده‌اند. البته بعضی شهرها مطالبات تیر ماه خود را دریافت کرده‌اند، اما این اتفاق هنوز در تهران نیفتاده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.