رییس بهزیستی خبر داد: پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت منازل مددجویان زلزله‌زده آذربایجانی

۱۶م آذر ،

PIC_6699.jpg

رییس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از روند ساخت و ساز مسکن ویژه مددجویان زلزله‌زده آذربایجان شرقی، گفت: بهزیستی در حال حاضر به ۶۵۰ خانواده تحت پوشش بهزیستی در شهرستان های (ورزقان، اهر و هریس) و روستاهای تابع آن کانسکهای جهت اسکان موقت واگذار کرده است.

به گزارش سرویس اجتماعی ایسنا، همایون هاشمی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی(شهرستان های اهر، ورزقان و هریس) افزود: تا به امروز سازمان بهزیستی ساخت ۶۵۰ واحد مسکونی مددجویان در مناطق زلزله زده را دردست اجرا دارد که این تعداد ۸۰ درصد پیشرفت کار داشته اند.

وی پیش بینی کرد که طی هفته های آینده و به صورت مستمر واحدهای مسکونی آماده شده در اختیار خانواده های تحت پوشش بهزیستی در شهرستان های اشاره شده و روستاهای تابع زلزله دیده واگذار شود.

رییس سازمان بهزیستی تاکید کرد: بهزیستی برای ساخت هر واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش در مناطق زلزله دیده مبلغ ۶۰ میلیون ریال در نظر گرفته است که تا سقف ۴۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض از ستاد مسکن سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود و تا سقف ۲۰ میلیون ریال نیز در اختیار استان قرار می‌گیرد تا با نظر کمیته مسکن استان به صورت تسهیلات یا وام بلاعوض به مددجویان پرداخت شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.