رییس جمهوراز سخنانی که جایگاهی دربین مردم ندارد پرهیزکند

چکیده: عضو هیات رییسه مجلس درواکنش به سخنان رییس جمهور مبنی بر این که سیاست‌های اقتصادی دولت عامل نوسانات بازار ارز نیست وعوامل غیر اقتصادی دخیل است گفت: دولت بهتر است برای ساماندهی نوسانات بازار ارز با مجلس و سایر قوا همفکری کنند و از سخنانی که جایگاهی دربین مردم ندارد دست بردارد.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت  سید شریف حسینی  اظهارداشت: فقط عامل تحریم نیست که بازار ارز و سکه را دچار نوسان کرده است بلکه بخشی از این نوسانات ناشی از سوء مدیریت دولت است.

نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی افزود: کنایه آقای احمدی نژاد مبنی بر این که شاید سخنان رییس مجلس عامل نوسان نرخ ارز است جایگاهی ندارد.

وی افزود: دولت بهتر است برای ساماندهی نوسانات بازار ارز با مجلس و سایر قوا همفکری کنند و از سخنانی که جایگاهی دربین مردم ندارد دست بردارد.

حسینی با بیان اینکه دود سخنان وتصمیمات غیرکارشناسی مسئولین به چشم مردم خواهد رفت گفت: باید واقعیت ها را پذیرفت و واقعیت‌ها این نیست که چند نفر دربازار قیمت ارز را بالا و پایین می کنند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه چند نفر دربازار اخلال ایجاد می کنند درست نیست اظهار داشت: یعنی دولت درمقابل این چند نفر اخلالگر بازار این‌قدر ضعیف است که نمی تواند آنها را دستگیر کند.

نماینده مردم اهواز درمجلس تزریق ارز به بازار را درکاهش نوسانات بازار ارز موثر دانست و گفت : باید برای ساماندهی شرایط فعلی تدبیر کرد.

وی تزریق نشدن ارز مورد نیاز بازار از سوی بانک مرکزی و ناتوانی دولت درمدیریت بازار را از دلایل افزایش قیمت ارز دربازار دانست وتاکید کرد: دولت به جای طرح عوامل بیماری اقتصادی راه درمان پیداکندونسخه لازم را برای کاهش قیمت ارز بپیچد.

این عضو هیات رییسه مجلس مسئول مستقیم پاسخگویی به نوسانات بازار ارز را رییس جمهور دانست.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.