رییس جمهور:تنها راه سعادت استقرار حاکمیت امام در جهان است

۰۱ تیرماه ۱۳،

رییس جمهور تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد پاک‌ترین دولت تاریخ ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز در مراسم بزرگداشت سوم تیر در جمع هواداران خود ، با تبریک روز تولد حضرت مهدی (عج) گفت: امروز روز میلاد امام زمان(عج) است و بهترین سخن، سخن از امام است.

وی افزود:دوستان در این جلسه عباراتی را در مورد بنده به کار بردند، البته بعدا عرض می‌کنم که چقدر از این حرف‌ها در مورد من مصداق دارد یا نه؛ ولی می‌خواهم چیزی بگویم نه این‌که معرفت عمیقی داشته باشم و یا به چیزی پی برده‌ام، ولی حداقل این را می‌دانم که نه تنها در روز ولادت امام، بلکه هر روز باید روز ذکر امام و توجه به امام باشد.

وی در ادامه با بیان این‌که انسان مهم‌ترین موضوع هستی است، به ماموریت انسان در این دنیا اشاره کرد و گفت: یکی از ماموریت‌های مهم انسان این است که خودش را از خاک تا خود خدا بالا بکشد. خداوند به انسان اجازه انتخاب داد تا مسیر را انتخاب کند.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که انسان برای تحقق ماموریت‌های خود نیازمند الگویی است که باید در قله باشد، گفت: انسان برای تحقق ماموریت‌هایش نیازمند راه است. نیازمند راهنماست. نیازمند انسانی است که در قله باشد و مخزن اسرار الهی و علم باشد.

رییس جمهور در ادامه تصریح کرد: انسان برای تحقق ماموریت‌های خود نیازمند امام است. امام بالاترین هدیه خداوند به عالم هستی است و واسطه خلق و فیض است.

احمدی‌نژاد گفت: آمدن ما انسان‌ها به این جهان به عشق دیدن روی انسان کامل، امام عصر (عج) بوده است و ماموریت تمام پیامبران این بوده که انسان‌ها را با مفهوم امام آشنا کنند.

وی افزود: بزرگترین خیانت شیطان به انسان این بوده که ذهن و دل انسان‌ها را از همان ابتدا از مفهوم امام منحرف کنند.

احمدی‌نژاد با بیان این‌که هرکس هرچه دارد، از وجود امام است، گفت: همه به دنبال سعادت هستیم و تنها راه سعادت رسیدن به امام و استقرار حاکمیت امام در جهان است و راه دیگری وجود ندارد.

رییس جمهور با تاکید بر این‌که امام محور وحدت تمام هستی است و بدون امام محال است که در جامعه بشری وحدت رخ دهد، گفت: بدون امام وحدت و تحقق آرمان‌ها بی‌معناست. در واقع انسانیت بی‌معناست و بزرگترین دشمنی دشمنان بشریت با امام است.

احمدی‌نژاد گفت: کسی که در داخلش عشق به امام نباشد، زندگی‌اش بر مدار امام نباشد برای رسیدن به امام نباشد، فرق نمی‌کند که کجا باشد. به خدا اگر دور کعبه بگردد و یا در میکده باشد، فرقی نمی‌کند.

احمدی‌نژاد افزود: امام است که به امامت معنا می‌دهد. امام است که به مجاهدت و تلاش اجتماعی معنا می‌دهد، به انسان معنا می‌دهد و این بزرگترین هدیه و نعمت خداوند برای بشریت است.

وی افزود: به خدا اگر یک گل می‌شکفد این به واسطه وجود امام است. اگر یک مادری به فرزند خود مهر می‌ورزد، ناشی از امام است. تمام خوبی‌ها ناشی از امام است.

وی در ادامه به سخنان مجری این برنامه و همچنین الهام سخنگوی دولت و تعدادی دیگر از کسانی که در این مراسم صحبت کردند، اشاره کرد و گفت: احمدی‌نژاد عددی نیست. به خدا اگر من خاک پای نوکر رده نهم امام زمان باشم این بالاترین و ابدی‌ترین افتخار است. ما بالاترین افتخارمان است که نوکر نوکران امام زمان هستیم و شما جزو نوکران امام زمان میباشید.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: می‌بینیم که بعضی از دوستان از تحولات اجتماعی و سیاسی بعضا دچار نگرانی و دلخوری می‌شوند، و یا خدایی نکرده رگه‌هایی از یاس و اینگونه از مسائل در آنها دیده می‌شود. در اندیشه مهدوی دلخوری، ناراحتی و یاس و از این حرف‌ها مطلقا راهی ندارد (تکبیر جمعیت).

ادامه دارد…


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.