رییس جمهورخبر داد: پایان بازسازی روستاهای زلزله‌زده آذربایجان شرقی اعلام می گردد

۰۸اردیبهشت،

محمود احمدی‌نژاد در بدو ورود به استان آذبایجان شرقی با تشریح ویژگی‌ها و خصوصیات مردم این استان اظهار داشت: این مطقه دیار ایمان، غیرت، شجاعت و امید است و مردم این سامان درطول تاریخ پاسدار حریم عدالت و توحید بوده‌اند.

وی با بیان این‌که در این منطقه علما، دانشمندان، مجاهدین،‌ سیاست‌مداران و عالمان بزرگی تربیت شده‌اند و در تاریخ نقش مهمی را ایفا کرده‌اند، گفت: سفرهای استانی در واقع حرکت دولت در تمام کشور جهت پیگیری پیشرفت استان‌ها در شهرها و روستاها است.

رییس جمهور در ادامه با بیان این‌که ان‌شاالله در طول این سفر به مردم عزیز این منطقه عرض ارادتی خواهیم داشت، گفت: وزرا و معاونین رییس جمهور نیز به شهرستان‌های مختلف سفر می‌کنند و وضعیت پیشرفت و آبادانی در این استان‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی همچنین گفت: در جریان این سفر ان‌شاالله از بعضی ازمناطق زلزله‌زده در این استان بازدید به عمل خواهیم آورد و ان‌شاالله پایان بازسازی روستاهای زلزله‌زده در این استان اعلام خواهد شد.

احمدی‌نژاد به ملاقات با بعضی از نخبگان و جوانان این منطقه در طول این سفر اشاره و تصریح کرد :‌ ان‌شاالله دو کارگروه کشاورزی و صنعت برای بررسی پیشرفت این استان در این دو زمینه تشکیل می‌شود.

وی همچنین به برگزاری چهارمین جلسه استانی هیات دولت در این استان اشاره کرد و گفت: روند تحقق مصوبات قبلی که در سفرهای قبل در مورد این استان به تصویب رسیده است، مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر مشکلی در روند اجرای پروژه‌های وجود داشته باشد آن را برطرف می‌کنیم و براساس نیازهای استان مصوبات تازهی در راستای پیشرفت هرچه بیشتر این استان مورد تصویب جلسه هیات دولت قرار خواهد گرفت.

در سفر به آذربایجان شرقی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، میرتاج‌الدینی معاون رییس جمهور در امور اجرای قانون اساسی، ثمره هاشمی دستیار ارشد رییس جمهور، حسینی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی، الهام سخنگوی دولت ، بقایی معاون اجرای رییس جمهور، مشایی مشاور رییس جمهور و رییس دبیرخانه جنبش غیرمتعدها، ‌بداغی معاون حقوقی رییس جمهور ، سلطان‌خواه معاون علمی رییس جمهور و نامجو وزیر نیرو احمدی‌نژاد را همراهی می‌کنند.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.