رییس جمهوری: روز ملی خلیج فارس فرصتی برای همکاری های منطقه ای است

۱۱اردیبهشت،

http://www.bananews.ir/رییس جمهوری، روز ملی خلیج فارس را فرصتی برای دوستی ها، امنیت و همکاری های منطقه ای و همچنین بزرگداشت نام پرافتخار ایران دانست.
به گزارش «محمود احمدی نژاد» روز سه شنبه در مراسم نواختن زنگ ملی خلیج فارس که در دبیرستان البرز برگزار شد، افزود: روز خلیج فارس و زنگ ملی آن به این معنا نیست که خطری خلیج فارس را تهدید می کند و آنهایی که در گوشه و کنار حرف های بزرگ تر از دهانشان می زنند کوچکتر از آن می باشند که مشکلی برای خلیج فارس ایجاد کنند.

وی همچنین میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز معلم را تبریک گفت و یادآور شد: دبیرستان البرز، دبیرستانی پرافتخار و جاودانه است و مردان و اندیشمندان بزرگی از این دبیرستان فارغ التحصیل شدند و به ایران عزیز خدمات فراوانی تقدیم کردند که امیدوارم هر روز خبر پیشرفت دانش آموزان این دبیرستان را بشنویم.

رییس دولت دهم با تاکید بر حمایت همه جانبه وزارت آموزش و پرورش از دبیرستان البرز خطاب به مسوولان این وزارتخانه اظهارداشت: بدور از کوته نظری هایی که در کارها پیدا می گردد از دبیرستان البرز به طور کامل پشتیبانی کنید و این دبیرستان را با سایر مکان ها مقایسه نکنید.

احمدی نژاد با بیان این که این دبیرستان باید برای همه ایران الگو باشد، افزود: دولت کمک ویژه ای برای رفع نیازهای ساختمانی این دبیرستان در نظر می گیرد، ضمن این که هدیه کوچکی از طرف رییس جمهوری به اساتید، معلمان و همه دانش آموزان این دبیرستان تقدیم می گردد.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.