رییس حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه: ولایت‌ فقیه تضمین‌کننده حفظ ارزش‌های نظام است

91-8.jpg

رییس حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه گفت: حضور ولایت‌فقیه و رهبری الهی در رأس امور کشور تضمین‌کننده حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه زنجان، حجت‌الاسلام سیداسماعیل خطیب در آیین معارفه رییس حفاطت و اطلاعات دادگستری استان زنجان، اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت و تعالی آن مبین حفظ ارزش‌های اسلامی در این کشور است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام، تصریح کرد: این توطئه‌ها ناشی از اسلام هراسی و استیصال دشمنان از ترویج ارزش‌های اسلامی در جهان است.

رییس حفاظت و اطلاعات کل قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: هجمه‌های صهیونیسم علیه قرآن و عترت به این دلیل است که امروز قرآن موجب حیات‌بخشی مجدد به جهان شده است.

حجت‌الاسلام خطیب به اهمیت هفته دفاع‌مقدس اشاره کرد و افزود: پس از انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس تثبیت کننده ثبات و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران و صدور انقلاب به جهان بود.

وی بیداری اسلامی و پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی بر سایر گفتمان‌های جهان را نشأت گرفته از دفاع‌مقدس دانست و ابراز کرد: قدرت امروز ملت ایران مرهون خون شهدا و رهبری عالمانه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، تصریح کرد: دشمن با توطئه و هجمه به ارزش‌های اسلام هرگز موفق به شکست مسلمانان و اعتقادات راسخ آنان نخواهد شد.

حجت‌الاسلام خطیب با مهم شمردن نقش حفاظت و اطلاعات در قوه قضاییه، گفت: این مجموعه باید در راستای حفظ سلامت دستگاهی که وظیفه اقامه عدل دارد، بکوشد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت قوه قضاییه مستلزم افزایش اعتماد، تعامل و اعتقاد راسخ به ارزش‌های اخلاقی و اسلامی، تبعیت از ولایت‌فقیه و ایثارگری است.

رییس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با تأکید بر لزوم حفظ استقلال حوزه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: این مجموعه باید با حفظ استقلال، تعامل دادگستری با سایر نهادها را برای پیشگیری از وقوع جرم افزایش دهد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.