رییس دانشگاه آزاد بجنورد: برای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری نباید منتظر بخشنامه شد

leader-12-1.jpg

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جمع اساتید و فرهنگیان خراسان شمالی گفت: برای اجرای رهنمودهای معظم له نباید منتظر بخشنامه و دستورات اداری باشیم.

دکتر علی فیروزنیا در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) افزود: مقام معظم رهبری بر مسائلی از قبیل ایجاد روحیه نشاط و شادابی و امید به آینده در نسل جوان توسط اساتید دانشگاه، تزریق روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و تلاش و کوشش برای ساختن ایرانی آباد و آزاد توام با دینداری و تقویت مبانی اعتقادی نسل جوان و تقویت ارزش های دینی در محیط دانشگاه تاکید داشته اند.

به گفته وی تاکید بر اجرای برنامه های قرآنی در محیط دانشگاه و جلوگیری از بروز عرفان کاذب و انحرافی از دیگر تاکیدات معظم له بود.

فیروزنیا خاطرنشان کرد: تعدادی از تکالیف باید به صورت فرهنگ در بین اساتید و مسوولان دانشگاهی نهادینه شود.

وی با توجه به اینکه دشمنان در حال حاضر در کمین نشسته اند تا روحیه نشاط و شادابی را از جوانان بگیرند تاکید کرد: اساتید باید به منظور مقابله با توطئه های دشمنان آماده باشند.

وی اظهار داشت: علاوه بر آن وزارت علوم و دانشگاه آزاد نیز برای پیاده کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید فرمایشات ایشان را در قالب بخش نامه و دستوراتی آماده کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.