رییس دانشگاه آزاد خبر داد: کسری بودجه ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه در سال جاری

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

14-289.jpg

رییس دانشگاه آزاد با اشاره به وضعیت مالی دانشگاه گفت:‌ امسال نیز دانشگاه بین ۷۰۰ تا ۱۱۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه دارد.

دکتر فرهاد دانشجو در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با بیان اینکه از بدو آغاز کار در دانشگاه آزاد این دانشگاه حاوی ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بدهی بود تصریح نمود:‌با توجه به اینکه امسال نیز بین ۷۰۰ تا هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه داریم در واقع در این وضعیت نقدینگی دانشگاه به ما تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به این کسری بودجه باید به سمت درآمدزایی حرکت نمود، خاطر نشان نمود: البته برنامه‌های درآمدزایی نیازمند وقت است. ولی می‌توان به نوعی با صرفه جویی، مقداری بها‌ها را مدیریت نمود.

دانشجو افزود: همه تلاش ما این است که فشاری بر خانواده‌های دانشجویان ایجاد نشود با توجه به اینکه در گذری قرار داریم که کل کشور از تحریم‌های ناعادلانه دولت آمریکا که بر علیه مردم به وجود آورده است در فشار اقتصادی به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد نیز از این تحریم‌ها بی نصیب نمی باشد تصریح نمود: اثر این تحریم‌ها و همچنین بعضی از سوء مدیریت‌ها در دانشگاه دیده می‌شود که امیدواریم هیچکدام از آنها فشاری به مردم ایجاد نکند.

رییس دانشگاه آزاد در خاتمه گفت: بنده به عنوان خدمت گزار دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد همه تلاشمان این است که فاصله حقوقی که میان کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با دولتی وجود دارد تا یک سال آینده حل و فصل کنیم.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.