رییس دانشگاه صنعتی اصفهان: در صورت تامین بودجه پردیس دانشگاه ایجاد می‌شود

۱۳م دیماه ،

Multimedia_pics_1388_9_Education_21.jpg

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به بعضی مشکلات بودجه تغذیه دانشجویان در پایان سال، گفت: سعی شده تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق، این مشکل را به گونه‌ای برطرف کنیم که فشاری به دانشجویان وارد نشود.

محمد اسماعیل همدانی گلشن در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، دانشگاه کمک‌های لازم را انجام می‌دهد تا بتواند مسئله تغذیه دانشجویان را با کمترین سختی حل کند.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص برنامه این دانشگاه در مورد جذب هیات علمی تازه بیان کرد: طبق برنامه راهبردی دانشگاه و طرح‌های جامع در حوزه‌های مختلف از جمله آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، در جهت جذب عضو هیات علمی تازه در رشته‌های دارای کمبود و همچنین تقویت سایر رشته‌ها اقدام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین تلاش می‌شود تا رشته‌های به روز و تازه که مورد نیاز جامعه است تدوین شود که بیشتر آنها در ارتباط با صنعت است.

همدانی با اشاره به برنامه راهبردی پنج ساله این دانشگاه تصریح کرد: این برنامه برای سال‌های ۹۷-۹۲ تدوین شده است که در سال ۹۱-۹۰ به صورت آزمایشی به اجرا درآمد و خوشبختانه مطابق با برنامه پیشرفت داشت اما در بعضی از بخش‌ها به سبب وجود مشکلات داخلی و خارجی از برنامه عقب هستیم.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در خاتمه گفت: یکی از اهداف این دانشگاه، تاسیس پردیس دانشگاهی است اما از آنجاکه تحقق آن نیازمند سرمایه‌گذاری وسیعی است، تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.