رییس دانشگاه پیام نور تاکید کرد: ضرورت ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی برای دانشجویان

۱۲ام بهمن ،

64-63.jpg

رییس دانشگاه پیام نور بر ضرورت ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی برای دانشجویان تأکید کرد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکترحسن زیاری گفت: دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی بالایی است و در این زمینه نماز می تواند دستاوردهای بسیار خوبی را ارائه دهد.

وی افزود: از آنجا که دانشجویان دانشگاه پیام نور در داخل و خارج از کشور هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری در این دانشگاه تحصیل می کنند، یکی از نیازهای اساسی که در این دانشگاه احساس می گردد، ارائه طرحی فرهنگی است که بتوان از طریق اینترنت و پایگاه اینترنتی موضوع فرهنگی نماز را ترویج کرد.

زیاری تصریح کرد: این دانشگاه در زمینه ارائه زبان فارسی به صورت مجازی ، تأمین محتوا، ارتباط با رایزنان فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ایران شناسی می تواند همکاری کند.

وی اظهار کرد: دانشگاه پیام نور به لحاظ ابعاد فرهنگی و مذهبی دارای فضایی بکر و شایسته است و دانشجویان و اساتید این دانشگاه در زمینه‌های مسابقات قرآنی، نماز و نهج البلاغه همواره افتخارات چشمگیری برای این دانشگاه رقم زده‌اند.

رییس دانشگاه پیام نورافزود: رشته دکترای نهج البلاغه برای اولین بار در دانشگاه پیام نور دایر شد و با توجه به این ظرفیت‌ها دانشگاه قطعا می تواند همکاری ارزنده‌ای برای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در دیگر کشورها داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.