رییس دانشگاه پیام نور خبر داد:وجود ۸۰۰ هزار متر مربع فضای آموزشی در دانشگاه

۳۰م دیماه ،

64-63.jpg

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به افزایش فضاهای آموزشی گفت: سال قبل ۴۰۰ هزار مترمربع افزایش فضای آموزشی داشتیم و در زمان حاضر، ۸۰۰ هزار متر مربع در حال ساخت داریم.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حسن زیاری رییس دانشگاه پیام نور در جریان سفر خود به استان گیلان گفت: تعداد مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه پیام نور در کشور از ۲۵۰ واحد و مرکز دانشگاهی در سال ۸۳، در زمان حاضر به ۵۰۰ واحد و مرکز دانشگاهی رسیده است.

وی اظهار داشت: تعداد دانشجویان در مراکز و واحدهای دانشگاهی در کشور نیز از ۳۰۰ هزار نفر در سال ۸۳، به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در سال جاری رسیده است.

وی به پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه پیام نور اشاره و تصریح کرد: ثبت‌نام دانشجو بدون آزمون در این مرکز آموزشی، فرصتی برای ادامه تحصیل علاقمندان است.

دکتر زیاری اجرای طرح آزمون بدون کاغذ را از جمله اقدامات دانشگاه پیام نور در سال جاری عنوان و اظهار کرد: این طرح در ۷۰ تا ۸۰ واحد دانشگاهی کشور به اجرا درآمده است و در مرحله اول این طرح کشوری شاهد صرفه جویی ۵۰ میلیون برگه کاغذ شدیم که سعی داریم در ترم‌های آتی این طرح را سراسری و در تمامی مراکز و واحدها گسترش دهیم.

به گفته دکتر زیاری توسعه کیفی دانشگاه، افزایش کیفیت آموزش و توان فارغ التحصیلان، افزایش کیفی محتوای کتب، ارتقاء هرم هیات علمی به سمت استادیار، دانشیار، استاد تمام و توجه به آموزش ها در حوزه فنی و مهندسی از جمله برنامه های مهم دانشگاه پیام نور است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.