رییس دانشگاه پیام نور لرستان: روحیه مطالبه‎گری از خصوصیات بارز دانشجویان ایران اسلامی است

۲۲م آذر ،

مراسم برزگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور خرم‎آباد با تجلیل از ۶۰ دانشجوی برتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، دکتر حسن علیزاده رئیس دانشگاه پیام نور لرستان ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رسالت دانشجو اشاره کرد و افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری دانشجو باید روحیه عدالت‎خواهی داشته باشد.

وی اظهارکرد: آنچه که مقام معظم رهبری تحت عنوان اقتصاد مقاومتی بیان کردند، تلاش در راستای بالابردن تولید، ایجاد انگیزه و روحیه خودباوری، استفاده از ظرفیت موجود و در راستای تحقق اهداف مقدس نظام است.

وی ادامه داد: از دانشجویان انتظار می‎رود در راستای تحقق این مهم تمام همت خود را بکار برند، چرا که روحیه مطالبه‎گری، عدالت‎خواهی و تولید علم از توانایی بارز دانشجویان ایران اسلامی است.

افشین بازگیر رئیس دانشگاه پیام نور خرم‎آباد نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور خرم‎آباد با بیش از۸ هزار دانشجو مشغول به فعالیت است و این دانشجویان موفقیت‎های متعددی در سطح کشور بدست آورده‎اند که این همان خودباوری و روحیه خلاق دانشجویی است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور خرم‎آباد در راستای خدمات هرچه بیشتر به دانشجویان، با یاری همکاران و اساتید، تمام همت خود را بکار گرفته است .

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور لرستان نیز به رسالت خطیر دانشجویان در پاسداری از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: فلسفه شهادت دانشجویان در۱۶ آذر۱۳۳۲ همان استکبار ستیزی و مبارزه با استکبار بوده است چرا که دانشجویان جان خودشان را در جهت عدالت و مبارزه به ظلم و بیداد فدا کرده‎اند.

یزدان سهرابی افزود: رسالت دانشجوی پرورش یافته در مکتب حسینی عدالت‎طلبی و آرمان‎خواهی، تبعیت از ولایت و تولید علم است.

وی بیان کرد: فعالیت‎های فرهنگی متعددی در دانشگاه پیام نور لرستان صورت گرفته که انتظار می‎رود دانشجویان در خصوص برگزاری کرسی‎های آزاداندیشی بیشتر ورود پیدا کنند البته برگزاری ۲۰ کرسی آزاداندیشی از سال قبل تاکنون در این دانشگاه گویای ظرفیت بالای دانشگاه پیام نور در این خصوص است.

گفتنی است در پایان این مراسم از۶۰ نفر از دانشجویان برتر و نخبه دانشگاه پیام نور خرم‎آباد تجلیل شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.