رییس دانشگاه کردستان خبرداد:امکان جذب دانشجویان دکترا به عنوان عضو هیات علمی از سال آینده

رییس دانشگاه کردستان گفت: ۳۶درصد رتبه‌های برتر در مرحله اول هفتمین المپیاد دانشجویی کشور در قطب هشت توسط دانشجویان دانشگاه کردستان کسب شد.

جهانشیر امینی در گفت‌و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، با بیان اینکه ۳۶ درصد رتبه‌های برتر در مرحله اول هفتمین المپیاد دانشجویی کشور در قطب هشت توسط دانشجویان دانشگاه کردستان کسب شد، اظهار داشت: این در حالی است که در سال تحصیلی گذشته سه نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان به المپیاد بین‌المللی ریاضی و شیمی راه یافته و برای کشور خود افتخار آفریدند.

وی تصریح کرد: کسب ۲۳ رتبه تک رقمی و ۶۰ رتبه زیر ۵۰ در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱ را می‌توان از دیگر افتخاراتی دانست که دانشجویان دانشگاه کردستان به آن نایل آمده‌اند.

رییس دانشگاه کردستان بیان کرد: در حال حاضر به ازای هر ۳۷ دانشجو یک عضو هیئت علمی تمام وقت وجود داشته و دانشگاه در بحث آموزشی دارای جایگاه مناسبی در سطح کشور است.

وی تاکید کرد: در راستای استفاده از نیروهای توانمند از سال آینده امکان جذب دانشجویان دوره دکترا به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه فراهم خواهد شد.

امینی تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین درخواست دانشجویان از دانشگاه در زمینه مسائل صنفی از قبیل خوابگاه و تغذیه است، این در حالی است که مطالبات دانشجویان باید بیشتر در زمینه مسائل آموزشی و پژوهشی باشد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.