رییس دانشگاه یاسوج تاکید کرد: ضرورت استفاده از توان دانشگاهیان جهت رفع مشکلات استان

۱۰م دیماه ،

اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در این نشست دکتر اردوان ارژنگ رییس دانشگاه یاسوج گفت: می‌توان از پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای حل و فصل مشکلات استان بهره گرفت و این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی افزود: مصوبات دولت زمینه‌های خوبی برای توسعه همه جانبه دانشگاه و بالطبع استان است که خود نیازمند همکاری و همیاری دستگاههای اجرایی در استان است.

در ادامه مراسم، دکتر سید حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به سبب اثرگذاری قابل ملاحظه دانشجویان در تمام زمینه‌ها باید توجه بیشتری به این قشر از جامعه شده و متولیان امر نیز برای رفع مشکلات آنان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خواستار حمایت از استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کهگیلویه و بویراحمد شد و بر لزوم ارتباط روزافزون دانشگاه‌ها با دستگاه‌های مختلف اجرایی و صنعت در کهگیلویه و بویراحمد و توسعه هر چه بیشتر کمی و کیفی مراکز تحقیقاتی استان در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد.

دکتر صابری با تأکید بر اهمیت مسائل فرهنگی در دانشگاهها ابراز داشت: آمادگی دانشجویان رشته های مختلف تحصیلی برای ورود به بازار کار و فراهم کردن شرایط و زیرساخت‌های لازم در این زمینه مستلزم همت جدی مسئولان دانشگاه‌ها و مراکز علمی کهگیلویه و بویراحمد است.

گفتنی است در این نشست، تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج به ارائه نظرات خود و نیازهای زیرساختی و شرایط بهینه عبور از تحریم‌ها با استفاده از مقوله دانش پرداختند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.